Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
tilskæring inden fremkaldelse / hvem skal ~
Fra : Kenny Jensen

Dato : 14-03-04 20:15

Min kæreste er lige kommet hjem fra en rundrejse i Thailand/Vietnam og har
skudt små 450 billeder med mit Ixus400.

Jeg mener der på et tidpunkt var et program herinde til at tilskære digitale
fotos inden de røg til forhandleren.

For en lille måned siden var der også et link til en test af div. steder til
fremkaldelse af billeder, men jeg har formateret i weekenden den markeret
tråd er væk.
Jeg regner med der skal fremkaldes små 200-250 af de billeder hun har taget,
men det ser vi på i løbet af ugen.

Nogen der kan hjælpe mig med programmet og linket

Mvh
Kenny

PS. Jeg har skimmet de sidste par uger igennem uden at finde svar på mine
spørgsmål

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 14-03-04 20:28

Hej