Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
300 mm Nikon telelinse (ED 1: 2,8.) købes
Fra : Klaus Dichmann

Dato : 14-03-04 11:25

Hej
Hvis der er nogen her i dette forum som har en 300 mm. Nikon telelinse til
salg i fin stand, eller kender et sted hvor en sådan kan købes til en
fornuftig pris, er jeg meget interesseret i at høre herom.
Hilsen Klaus Dichmann

Ps. Ved personlig henvendelse kan jeg kontaktes på tlf: 74 420552 eller
dichmann@tytoalba.dk

Hyldehegnet 27
6400 Sønderborg
Tlf.nr.: 74420552