Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Webgalleri
Fra : Gert Medom

Dato : 13-03-04 11:27

Hej Ng.

Jeg har lyst til at uploade nogle af mine vellykkede billeder, så andre kan
se dem, uden at jeg skal sende dem emails.

- Findes der hjemmesider, hvor dette kan gøres gratis/billigt?

- Har i nogle erfaringer (gode/dårlige) med konkrete hjemmesider?

Hilsen Gert

Fra : Tommy Jensen

Dato : 13-03-04 11:49

On Sat, 13 Mar 2004 11:27:24 +0100, "Gert Medom"
<Gert.medom@stofanet.dk> wrote:

>Hej Ng.
>
>Jeg har lyst til at uploade nogle af mine vellykkede billeder, så andre kan
>se dem, uden at jeg skal sende dem emails.
>
>- Findes der hjemmesider, hvor dette kan gøres gratis/billigt?

http://www.pbase.com

$23 om året for 100 MB

Gratis 10 MB i een måned hvorefter der ikke kan uploades mere.

MVH Tommy

Fra : Ole C

Dato : 13-03-04 14:27

Du kunne evt. få dit eget domæne ved f.eks. www.b-one.dk for 9,- kr ex moms
pr måned. Der har du rigeligt med plads (125MB).. Alt der kræves er en smule
kendskab til at lave et galleri i html samt uploade det til din server via
et ftp program..

Mvh Ole
www.condrup.dk

Fra : Gert Medom

Dato : 13-03-04 14:48

Tak for jeres svar. På længere sigt er et eget domæne nok en mulighed.

Jeg har fundet www.megapixel.dk hvor jeg har lagt 19 billeder. I må gerne gå
ind og c dem. Brugernavn: Gert Madsen Galleri navn: Min verden. kommentarer
til billeder modtages med tak!

God weekend.

Gert

Fra : Christer Holte

Dato : 13-03-04 17:03

Hvad med fotokritik.dk

--
Huske at fjerne "FJERN" i min mailadresse

Fra : Thomas Arildsen

Dato : 19-03-04 08:50

Gert Medom wrote:

>Hej Ng.
>
>Jeg har lyst til at uploade nogle af mine vellykkede billeder, så andre kan
>se dem, uden at jeg skal sende dem emails.
>
>- Findes der hjemmesider, hvor dette kan gøres gratis/billigt?

Hvad med fotobasen.dk?

Mvh. Thomas Arildsen