Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Opladelige batterier
Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 10-03-04 16:05

Jeg har en Olympus batteri-oplader til 2100 NiHM batterier - Jeg kan vel
bruge alle andre 2100 NiHM batterier end lige netop Olympus egne, eller?

Mvh. Jan

Fra : emj

Dato : 10-03-04 16:44

On Wed, 10 Mar 2004 16:05:24 +0100, Jan Allan Andersen
<akkernospam@ishoejby.dk> wrote:

>Jeg har en Olympus batteri-oplader til 2100 NiHM batterier - Jeg kan vel
>bruge alle andre 2100 NiHM batterier end lige netop Olympus egne, eller?

Jada.
Jeg harmDuracell 1800 mAh, Panosonic 2000 mAh, Uniross 2300mAh til
MitOlympus C5050. Ingen problemer.

(Årsagen til forskellen i mAh er udelukkende alderen på batterierne.)

Hilsen emj

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 10-03-04 16:51

Den Wednesday 10 March 2004 16:44 skrev emj i
<qldu4019813qsqibl7bj7uv7a4l74pug93@4ax.com> bl.a.:

> Jeg harmDuracell 1800 mAh, Panosonic 2000 mAh, Uniross 2300mAh til
> MitOlympus C5050. Ingen problemer.

Jeg skal bruge dem til et Minolta DiMage Z1 som jeg er ved at købe.

Mit spørgsmål gik også mest på, om jeg vil kunne bruge f.eks. Varta NiMh
2100mAh opladelige batterier i min Olympus batteri-oplader?
Og vil jeg også kunne oplade andre, f.eks. 1800mAh osv. batterier i den?

Mvh. Jan

Fra : Anders Pedersen

Dato : 10-03-04 17:27

On Wed, 10 Mar 2004 16:50:43 +0100, Jan Allan Andersen
> [...]

>2100mAh opladelige batterier i min Olympus batteri-oplader?
>Og vil jeg også kunne oplade andre, f.eks. 1800mAh osv. batterier i den?

Laderen burde kunne oplade alle de genopbladelige batterier der findes
i AAA og AA

den burde os kune oplade 2000 mhz
men prøv dig frem

Med Venlig Hilsen