Font (skrifttype) på SV650S
Fra : RacingBabe

Dato : 26-04-01 11:11

En del Svér lider af et "breaksyndrom" på kåben, lige omkring mærket SV650S.
Mit styrt sidste år affødte også denne lidelse, men nu er den helet igen,
men det sølvfarvede "plaster" SV650S overlevede desværre ikke.

Derfor har jeg tænkt mig at at lave et nyt mærke, men synes ikke rigtigt jeg
kan komme tæt nok på skrifttypen. Så hvis der nu var en ørn her inde til
skrifttyper, så må de da gerne fortælle mig hvilken/hvilke der er brugt.
Eller endnu bedre hvis nogen har en digitizer

Hvis jeg kommer frem til det, er der måske andre SV ejere der også
mangler......?????

/ Jeanne
SV650S

Fra : Tommy

Dato : 26-04-01 14:12

Hej Jeanne.

Bøttejern skrives altid med Comic Sans, da der typisk er en del tegneserie figur
over bøttejernskørere )

Crash Test Tommies

RacingBabe skriver:

Fra : Anneli

Dato : 26-04-01 23:32

"Tommy" <p1000377@post.uni2.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Jeanne.
>
> Bøttejern skrives altid med Comic Sans, da der typisk er en del tegneserie
figur
> over bøttejernskørere )

Ha ha ha, _meget_ morsomt ;0)

Anneli + Suzuki

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 27-04-01 00:35

> Crash Test Tommies

*Det* tror jeg på

Så skal den ikke på rullen hos Rydberg lørdag/søndag?

Mvh
Steen

Fra : Tommy

Dato : 26-04-01 23:42

Nej desværre....

Lørdag er jeg på Ring Djursland til Race-Day.
Søndag skal jeg løbe Århus 1900 10*10 (Ja og man må ikke køre ruten på
mc ;-()

Begge sjovere end at stå i 7 timer og høre på 141db bz og ende med
tinitus Desuden er 1. præmien også kun på dkk 300,-. Ikke værd at
aflyse en banedag eller dags-hygge-arrangement i løbeklubben for.

Tommy

"Steen S. Schmidt" skriver:

Fra : Niels S.

Dato : 26-04-01 15:25

RacingBabe skrev

> Hvis jeg kommer frem til det, er der måske andre SV ejere der også
> mangler......?????

Sandsynligvis - at dømme efter det antal SV styrt der har været nævnt her i
gruppen
Hvad er det der er galt med de SV'ere?

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : RacingBabe

Dato : 26-04-01 15:35

> Hvad er det der er galt med de SV'ere?
----
Det er alle de heste (NOT)

/ Jeanne
SV650S

Fra : Niels Drewes

Dato : 26-04-01 16:29

"Niels S." <HondaVFR@TheRaceTrack.com> skrev i en meddelelse
news:GcWF6.61494> Sandsynligvis - at dømme efter det antal SV styrt der har
været nævnt her i
> gruppen
> Hvad er det der er galt med de SV'ere?

De kun har to hjul?

Vh

Niels

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 26-04-01 19:56

> De kun har to hjul?

LOL

Jeg tror nærmere det er fordi den indbyder til tre ting;

- For hurtig kørsel grundet sin relative letkørthed
- Nybegyndercykel grundet sin pris
- For rådden kørsel grundet sin udstråling som V2-Brian/sports-cykel.

Har selv haft to.

Mvh
Steen

Fra : RadioMan

Dato : 26-04-01 21:00

http://www.morgandesigns.com/suzuki.html

Der er et mærke der stor SV ( med STORE BOGSTAVER!!! ) 650 lidt mindre... -
Er det dét du skal bruge???
Jeg har gode erfaringer med firmaet...

Ellers klasker du bare et TL1000S mærke på, den ligner da lidt ( Cyklen,
altså... ) *GGG

RadioMan

--
"Everything i write will be misunderstood. Please do not be angry. I'm just
a Dumb Blonde Danish Boy"

Fra : sbh

Dato : 26-04-01 20:58

Hej der !!

Har du mulighed for at smide et billede i dk.binaer.motor el. sende det til
mig, hvor skriften er på, så skal jeg nok se om jeg kan finde en font der
kommer tæt på el. rammer !!
Jeg har et ret stort udvalg liggende !

Mvh
Steen
GSX1100F 95`

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 26-04-01 22:58

"RacingBabe" skrev
SNIP...
> Derfor har jeg tænkt mig at at lave et nyt mærke, men synes ikke rigtigt
jeg
> kan komme tæt nok på skrifttypen.
SNIP
*******************
Hej Jeanne.
Hmmm. Ingen seriøse bud på skrifttypen !
Skal det nødvendigvis ligne den originale ?
På et tidspunkt havde jeg en GSX 750 ESD, hvor jeg selv satte bundkåbe på.
Skriften blev nogle af de udstansede bogstaver man kunne købe (for vel ca.
12-13 år siden) hos Silvan, og jeg syntes selv det så ganske o.k. ud.
Med de muligheder du har skulle du vel nok kunne lave noget smart ?

OG så synes jeg ikke Suzuki er bøttejern, men ganske stabile maskiner, til
rimelige priser (og jeg har efterhånden haft 9-10 forskellige (9-10 fordi
jeg har haft samme model 2 gange))

--

/Jens S., Esbjerg - Suzuki-fan
GSX 600 F & GN 125 - begge med DFM - logo på nr.pladen