Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hej Peter.
Fra : JoOngle

Dato : 07-03-04 04:27

Du er en dygtig grafik Peter, og det
er ikke noget jeg blot siger når jeg er fuld *s*

Jeg mener det skam.

Og det er en forfærdelig bortkastet tid at vi to
ikke laver noget, når vi rent faktisk kunne lave
opdrag for de selskabe der har brug for vores
kreativitet og kunnen.

Mvh
Tommy

Fra : alexander

Dato : 07-03-04 07:17

Sødt

Fra : JoOngle

Dato : 07-03-04 19:48

"alexander" <nogen@microsoft.dk> skrev i en meddelelse
> Sødt

LOL!

Å hold på mig, jeg er ved at falde af stolen
af grin. Jeg kan ikke tro det lykkedes mig at
sende en privat mail til en nyhedsgruppe,

og så lige DEN mail...

Jaja, det må I unskylde, det var jo ikke helt meningen
men Aalborg taffel smager temmelig fortræffelig.

Mvh
JoOngle
(ps. forsøgte at sende en cancel på den, men den
blev "rejected" af newsserveren)