Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Marylin Monroe Lookalike....
Fra : Mic Holm

Dato : 06-03-04 17:31

Der var en Marylin Monroe look alike konkurrence i City2 i Tåstrup. Een pige
var særlig god - desværre vandt hun ikke.

Hun er fantastisk smuk, fotogen og Marylin-agtig

Kig selv her: http://www.gizwiz.dk/gallery/MarylinMonroeLookalike

--Michael

Fra : Petersen_Michael

Dato : 06-03-04 18:17

"Mic Holm" <-Mic-@-Holm-.org uden - erne> skrev i en meddelelse
> [...]
Een pige
> var særlig god - desværre vandt hun ikke.
>
> Hun er fantastisk smuk, fotogen og Marylin-agtig

Nu ved jeg ikke hvordan de øvrige lignede Marilyn Monroe, men
"din" model ser da meget Marylin agtig, og forbrugervenlig ud ~

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Knud Bonke

Dato : 06-03-04 18:44

:
[...]

Så må vinderen da have været et vidunder?
Knud

Fra : HCS [4000]

Dato : 06-03-04 19:07

Meget fotogen og køn pige, og hun ligner fint.
Desuden er det nogen fine billeder du har fået.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

Fra : Peter

Dato : 06-03-04 21:10

"HCS [4000]" <hcstune-no-spam@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Meget fotogen og køn pige, og hun ligner fint.
> Desuden er det nogen fine billeder du har fået.

> [...]

Hvis hun ikke vandt, tror jeg den ægte Marilyn er genopstået !

Fra : Mic Holm

Dato : 06-03-04 21:34

Tak tak

Jeg er igang med at cleane nogle af billederne, og fjerne urenheder i huden,
men det er nogle dejlige billeder at arbejde med

--M

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 06-03-04 23:48

"Mic Holm" <"Mic> wrote in message news:c2dcke$7vm$1@news.cybercity.dk

> Tak tak
>
> Jeg er igang med at cleane nogle af billederne, og fjerne urenheder i huden,
> men det er nogle dejlige billeder at arbejde med
>
> --M

Hvis jeg skal være helt ærlig:
Hun er vældig sød at se på. Hun er utroligt fotogen. Hun har et kønt
ansigt og et smukt smil. Hun har Marilyn-frisure og en Marilyn-kjole på.

Men hendes ansigt ligner altså ikke Marilyn Monroe's....

Se nogle flere gamle film!

Mvh. JIB

Fra : Simon Nielsen

Dato : 07-03-04 00:32

"Mic Holm" <-Mic-@-Holm-.org uden - erne> wrote in message
> Tak tak
>
> Jeg er igang med at cleane nogle af billederne, og fjerne urenheder i
huden,
> men det er nogle dejlige billeder at arbejde med

LOL tror jeg gerne.

Poster du her i gruppen når resten er færdige?

Mvh
Simon

Fra : Mic Holm

Dato : 07-03-04 01:15

Ja, jeg skal nok sige til. Jeg er også ved at fremkalde nogle S/H *FILM* i
kælderen, så dem scanner jeg også de bedste af.

--M

Fra : Mic Holm

Dato : 07-03-04 10:23

Jeg har uploaded retusherede versioner af tre af billederne - håber i kan
lide dem.

Jeg skal prøve at finde et billede af hende der vandt. - men forvent ikke
for meget.

--Michael

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 07-03-04 11:47

In article <c2epmf$276l$1@news.cybercity.dk>, Mic Holm wrote:
> Jeg har uploaded retusherede versioner af tre af billederne - håber i kan
> lide dem.

De er alle sammen gule. Ved ikke hvad der er sket. Originalerne er bedst.
Du burde nøjes med at oprette den fedtede hud, og altså gøre det manuelt.

Jeg vil sige programmet har fået dumpekarakter.

Det tog mig 2-3 minutter i Photoshop at fjerne det med patct-tool,
og med blur tool. Jeg har en digitizer, og det speeder det ret meget op.

> Jeg skal prøve at finde et billede af hende der vandt. - men forvent ikke
> for meget.

Af billedet eller vinderen ? :)