Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rep af Canon D30
Fra : Henrik

Dato : 04-03-04 11:55

Hej til gruppen.Jeg har fået et D30 på hånden fra et af dagbladene men
det er meget brugt.Lukkeren er slidt op,dårlig eller ingen sync med
blitz.ER der nogen der ved hvad det løber op i at få lavet?
Hilsen Henrik

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 04-03-04 12:13

hh@city.dk (Henrik) wrote in news:a0be68aa.0403040255.4cf3c7a6
@posting.google.com:

> Hej til gruppen.Jeg har fået et D30 på hånden fra et af dagbladene men
> det er meget brugt.Lukkeren er slidt op,dårlig eller ingen sync med
> blitz.ER der nogen der ved hvad det løber op i at få lavet?

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&threadm=bbk67b%242r7%241%
40sunsite.dk&rnum=1&prev=/groups%3Fhl%3Den%26lr%3D%26ie%3DISO-8859-1%26q%
3Dd30%2Blukker%2Bpris%2Bgroup%253Adk.fritid.foto%26meta%3Dgroup%
253Ddk.fritid.foto

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra :

Dato : 04-03-04 12:21

Linket virker ikke hos mig
Hilsen henrik

Fra : Per Bau \(Udskift in~

Dato : 04-03-04 12:26

"HØ" <hh@city.dk> skrev i en meddelelse
> Linket virker ikke hos mig
> [...]

Er den bedre?

/Per

Fra :

Dato : 04-03-04 12:31

Tak skal du ha
henrik

"Per Bau (Udskift invalid med com)" <perbau@hotmail.invalid> skrev i en
meddelelse news:40471250$0$55942$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : NIL

Dato : 04-03-04 12:40

> [...]
40sunsite.dk&rnum=1&prev=/groups%3Fhl%3Den%26lr%3D%26ie%3DISO-8859-1%26q%

Hej...

Er det bare mig eller....?

Jeg blev ikke helt klar over, hvad 'konklusionen' på tråden er! (Se
google-link).
HVAD kan man påregne at udskiftningen af lukkeren i et Canon D30 skal koste?

Hilsen
NIL

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 04-03-04 14:00

"NIL" <nilau4@yahoo.dk> wrote in

> [...]
> google-link).
> HVAD kan man påregne at udskiftningen af lukkeren i et Canon D30 skal

Du skal følge linket til scanningen af kvitteringen for udskiftning og så
finder du denne ->

http://www.gizwiz.dk/gallery/album07/kvittering_lukkerskifte

Fra : Mic Holm

Dato : 04-03-04 14:03

Jeg gav 1500 for at få skiftet lukkeren i mit D30, ved henvendelse direkte
til PW Service.

--Michael

Fra :

Dato : 05-03-04 13:54