Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
støj i nyt nikon coolpix 5400
Fra : Finn og Angela

Dato : 01-03-04 19:11

Hej
Vi har lige købt et nikon coolpix 5400. Efter at have ladet batteriet op
(hvilket kun tog 20 min. ift. 2 timer som der står) og sat i kameraet lavede
den mærkelige lyde. Det sker når LCD skærmen er aktiv. Det er ligesom om den
"brummer" lavt. Hvis man holder skærmen stille et stykke tid holder den op
igen.

Har bagefter tænkt på om det er en udstillingsmodel el. noget lign. pga.
kort opladningstid, den sidste de havde, æsken havde vist været åben.

Har tænkt os at gå ned med den imorgen igen, men ville lige høre om andre
har oplevet det samme. Hvis det er normalt må vi jo leve med det, men
mistanken om det er brugt kan ikke rigtig slippe.
Håber der er nogen der kan hjælpe.

Hisen
Angela

Fra : Peter Schrøder

Dato : 01-03-04 20:34

"Finn og Angela" skrev
> [...]
> "brummer" lavt. Hvis man holder skærmen stille et stykke tid holder den op

Det er ikke et Microdrive der sidder i?
Eller en kontinuerlig autofokus?

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
Replace AT with @ to reply

Fra : Finn og Angela

Dato : 01-03-04 21:12

"Peter Schrøder" <petersch@vip.cybercity.invalid> skrev i en meddelelse

> "Finn og Angela" skrev
>
> Det er ikke et Microdrive der sidder i?

det tror jeg ikke. det medfølgende er en 32 mb. CF card.

> Eller en kontinuerlig autofokus?

lyden går væk når vi slår autofokus fra. Men er det normalt at den
tikker/knurrer sådan når den er slået til. Det er det vi er i tvivl om.

Angela

Fra : T. Borgen

Dato : 01-03-04 23:26

> lyden går væk når vi slår autofokus fra. Men er det normalt at den
> tikker/knurrer sådan når den er slået til. Det er det vi er i tvivl om.
Ja det er helt normalt....

Hilsen Thomas