Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Børnekamera
Fra : popeye

Dato : 29-02-04 12:35

Jeg er på udkig efter et billigt lille digikamera med LCD til min søn.
Blitz og opløsning er underordnet, men det sjove er jo at se billedet
bag på kameraet.

Har tjekket edb-priser, men det er svært at sige hvilke der er LCD på.

Hvad kender denne userg. og hvad er prislejet.

POP

Fra : Jens Christensen

Dato : 29-02-04 15:19

"popeye" <popeye@mailnet.xx> wrote in message
> [...]
>
> Har tjekket edb-priser, men det er svært at sige hvilke der er LCD på.
>
> Hvad kender denne userg. og hvad er prislejet.

Hej!

Jeg har ikke meget styr på billige digicams, men jeg har da selv kig på et
Minolta X20 for tiden...Det koster omkring 1000,- i tyskland. Det har en
skærm og blits, og så tager det bedre billeder end de der skod sipix
kameraer. Jeg skal have det som et "for-sjov" kamera, som jeg kan tage med
til fester og ligende, så det skal være småt (det er det) og let at bruge
(det er det også) og så skal jeg ikke være alt for øm over for det, og det
vil jeg sikkert heller ikke være når det "kun" koster 1000 Jeg vil i
hvert fald være "gladere" for at lade et X20 ligge fremme på bordet til en
fest, fremfor mit Sony V1 som jeg er lidt øm overfor.

Håber det kan hjælpe.

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-02-04 15:50

Jens Christensen <nospam@nospam.no> wrote:

> [...]
> hvert fald være "gladere" for at lade et X20 ligge fremme på bordet til en
> fest, fremfor mit Sony V1 som jeg er lidt øm overfor.

Jeg har set Aiptek omtalt pænt mange steder på nettet. De laver vist ret
billige digitale kameraer, ofte i andres navn. Jeg ved faktisk ikke, om
de fås i Danmark. Ellers er der jo muligheden at vente, til der kommer
et godt tilbud. Det er jo sket, at et ganske respektabelt kamera har
været på udsalg til kr. 1.000,-, fordi det er blevet en gammel model.
Jeg husker f.eks. Nikon Coolpix 2500.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 29-02-04 18:31

> Jeg har ikke meget styr på billige digicams, men jeg har da selv kig på et
> Minolta X20 for tiden...Det koster omkring 1000,- i tyskland.

Nå men så vil jeg da gerne sælge mit X-20 for 800 Kr. Det er NYT og MED
kvitering og FULD garanti. Købt i Danmark.
Prisen i dk var 1400,- så der ER billigt.
Er brugt i max 5 min. fordi jeg i forvejen har et Olympus E-20

--
Tom
Nordborg

Fra : Jens Christensen

Dato : 29-02-04 19:26

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> Nå men så vil jeg da gerne sælge mit X-20 for 800 Kr. Det er NYT og MED
> kvitering og FULD garanti. Købt i Danmark.
> Prisen i dk var 1400,- så der ER billigt.
> Er brugt i max 5 min. fordi jeg i forvejen har et Olympus E-20

Jeg har smidt en mail til dig!

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : TC

Dato : 01-03-04 00:58

Hos inkclub.com har de pt. et tilbud på et 2,1 Mpix HP til kr.799,-

Tommy