Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Kursus i Adobe Photoshop 7.0?
Fra : id

Dato : 22-02-04 18:06

Hvor udbydes der kurser i Adobe Photoshop 7.0

Mvh

Id

Fra : Knud Bonke

Dato : 22-02-04 18:47

: Hvor udbydes der kurser i Adobe Photoshop 7.0
:
: Mvh
:
: Id

Prøv at kig på litteratur i stedet. Letforståeligt og med
en masse øvelser: www.libris.dk
Hilsen Knud

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 22-02-04 19:07

On 2004-02-22, id <ioghjc@FJERNDETTEmobilixnet.dk> wrote:
> Hvor udbydes der kurser i Adobe Photoshop 7.0

Hvad er dit prisleje ? Alle Macintosh forhandlere plejer
at udbyde kurserne til de hersens 3-5000 kr/dag.

Eller også kan du måske finde i aftenskoleregi.

Du kunne også overveje et gør-det-selv kursus fra
www.lynda.com til $50. Fandt et på nettet, og synes godt om
det efter <1 time. Jeg er ikke startet på øvelser endnu.

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 22-02-04 22:19

Prøv at gå ind på www.fotokritik.dk under debatforum, der er der en
undergruppe kun med tips og tricks til PS.

Mvh Niels Hejnfelt

Fra : ha

Dato : 23-02-04 14:18

id wrote:
> Hvor udbydes der kurser i Adobe Photoshop 7.0

http://www.netskole.dk/ har et kanon Photoshop kursus.
Det koster en tusse.
Gennemgik det forrige år, og er utrolig meget tilfreds.

mvh
ha

Fra : Peter Loumann

Dato : 23-02-04 16:18

"ha" <dutter-ikke@sol.dk> skrev:

>http://www.netskole.dk/ har et kanon Photoshop kursus.
>Det koster en tusse.

Og det er desværre (for) dyrt for mange private, også for mig.

>Gennemgik det forrige år, og er utrolig meget tilfreds.

Så vidt jeg ved er underviseren Madsen. Det skulle være garanti nok
for høj kvalitet.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Erik Aalund

Dato : 23-02-04 20:40

> http://www.netskole.dk/ har et kanon Photoshop kursus.
> Det koster en tusse.
> Gennemgik det forrige år, og er utrolig meget tilfreds.

Det har jeg også genemført her ved årsskiftet og var også godt tilfreds. Men
jeg synes dog at prisen er steget enorm på få uger. Jeg mener at jeg kun gav
400 kr for kurset. 1000kr. synes jeg måske lige er i overkandten for et
sådant netkursus.
vh
Erik

Fra : Peter Loumann

Dato : 23-02-04 22:50

"Erik Aalund" <aalund@FJERNesenet.dk> skrev:

>Men jeg synes dog at prisen er steget enorm på få uger. Jeg mener
>at jeg kun gav 400 kr for kurset.

Det er rigtigt. Og hvis du går et godt årstid tilbage var det endda
gratis.

>1000kr. synes jeg måske lige er i overkandten for et sådant netkursus.

Ja.

http://pedalo.dk/thailand/