Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket kompakt kamera skal jeg købe
Fra : Per Kyhn

Dato : 21-02-04 10:10

Jeg overvejer at købe nyt digitalkamera i prisklasse op til 5000.
Men hvad skal jeg vælge.
Mine primære krav/ønsker er :
- Så lille kamera som muligt
- Så stor skærm som muligt
- Så lille strømforbrug som muligt
Det er bare til lidt forografering af familien, og til brug på ferier og
lign. Så jeg har ikke brug for de mere avancerede indstillingsmuligheder.
Jeg har selv haft kig på Canons IXUS serie.
Gode råd modtages med tak .
Med venlig hilsen
Per Kyhn

Fra : HCS [4000]

Dato : 21-02-04 10:43

Du fortæller selv svaret, mit bud er også IXUS, der er flere varianter og
priser, og der er en ny IXUS 500 på vej. Jeg har slev flere digitalkameraer,
bl.a. et IXUS v2 som jeg altid har på mig, det fylder meget lidt og er let
at have med i en lomme eller taste. Nem betjening.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*