Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sony V1
Fra : Ukendt

Dato : 20-02-04 09:36

Hej,

er det dumt at købe et Sony V1 nu? Jeg mener, ved I om der snart kommer en
ny og epokegørende model, der kan dobbelt så meget til den halve pris....?
Eller går man ikke helt forkert?

Jeg har set V1 meget billigt i Tyskland.

Venlig hilsen
Morten

Fra : Simon Nielsen

Dato : 20-02-04 11:09

"Morten Olesen" <boy-snabela-boy.dk> wrote in message
> [...]
> ny og epokegørende model, der kan dobbelt så meget til den halve pris....?

Hvis du ser sådan på det, så kan du blive ved med at vente, jeg vil sige,
køb nyt hardware (til computer) i dag og i morgen kan du ærge dig over at
det er forældet, sådan er det også lidt med digital kameraer men det er mere
en måned end en dag vi tænker på her, så mit råd, køb det kamera du skal
bruge, skal du lave store flotte præsentationer med billeder, så skal du
have et med mange pixels og god kvalitet, skal du bare bruge det til at
kigge på computeren, så kan du nøjes med et 2 MP kamera som er mere end nok.
Vil du gerne have det nyeste hele tiden, eller vil du have et godt kamera
der holder et par år.

Hvad skal et kamera kunne? tage billeder, måske små videoklip, men mest af
alt skal det vel bruges til at forevige specielle stunder, så køb du roligt
det kamera hvis du har fundet det billigt.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvilke funktioner tænker du på at der
måske kommer på digital kameraer? Du siger at hvis der nu kommer et der kan
dobbelt så meget.

Mvh
Simon

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 20-02-04 17:04

> [...]
> Eller går man ikke helt forkert?
>
> Jeg har set V1 meget billigt i Tyskland.

Kan du sige noget om hvor billigt, hvor henne?

mvh
Flemming

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-04 13:22

Har netop fået det ind af døren - 436 Euro + 13 Euro i porto. I alt ca. 3360
dkr.

Har desuden købt en LowePro 10 AW taske til 20 Euro samme sted - lækker
taske.

Leveringstiden var 5 dage, hvilket må siges at være hurtigt.

www.topvisionshop.com kan klart anbefales.

Venlig hilsen
Morten

Fra : Viggo Jørgensen

Dato : 04-03-04 11:34

> Har netop fået det ind af døren - 436 Euro + 13 Euro i porto. I alt ca.
3360
> dkr.

hm, hvad med told og moms ?

Stiller www.topvisionshop.com garanti for at det er betalt,
som f.eks. www.shopman.dk gør?

Se evt indlægget "ting fra USA til DK via en dansker i USA"

mvh

Viggo

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-04 11:52

"Viggo Jørgensen" <vj@tdcspace.dk> wrote in message
> 3360
>
> hm, hvad med told og moms ?
>
> Stiller www.topvisionshop.com garanti for at det er betalt,
> som f.eks. www.shopman.dk gør?

Butikken ligger i Luxembourg som er med i EU, så der er ingen problemer. Om
der ligefrem er garanti, det ved jeg ikke, det er vist noget med, at de skal
omsætte for mere end 250.000 til Danmark, før der sker noget med told
og/eller moms, dog uden at jeg kender lovgivningen i detaljer.

Venlig hilsen
Morten

Fra : Viggo Jørgensen

Dato : 04-03-04 12:13

Tak for det Morten,

og grunden til jeg skal have det billigst muligt:
Tabte mit med linsen ude.
Reppris kr. 4200,- for ny linse.

mvh
Viggo