Mellemørebetændelse og dykning...
Fra : Nic

Dato : 14-03-04 02:04

2 ting der ikke går sammen.

men jeg har dog 14 dage at komme mig i inden liveaboard i egypten...
mon jeg når det? Skal jo kunne trykudligne...

Er lidt bekymret :(

--

Nic

(remove all xyz from email address to reply)

Fra : sj

Dato : 14-03-04 07:56

Er du på pencilin ? , og ja du skal kunne trykudligne, og være rask. Har du
ikke bestilit en afbudsforsikring ?

Hilsen

Søren

Fra : Nic

Dato : 15-03-04 00:45

> Er du på pencilin ? , og ja du skal kunne trykudligne, og være rask.
Har du
> ikke bestilit en afbudsforsikring ?

Jeg er på penicilin til tirsdag, og HAR en afbudsforsikring, men hvor
syg skal man være før den kan bruges`?

Fra : Henning

Dato : 15-03-04 11:06

On Mon, 15 Mar 2004 00:44:38 +0100, "Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk>
wrote:

>Har du
>
>Jeg er på penicilin til tirsdag, og HAR en afbudsforsikring, men hvor
>syg skal man være før den kan bruges`?

Så syg at du ikke kan dykke forsvarligt - din læge kan sagtens lave en
erklæring på baggrund af din mellemørebetændelse!

Fra : Nic

Dato : 15-03-04 19:31

> Så syg at du ikke kan dykke forsvarligt - din læge kan sagtens lave
en
> erklæring på baggrund af din mellemørebetændelse!

Med hvor kort varsel?

Fra : sj

Dato : 16-03-04 16:43

så læs dog dine forsikringsbetingelser.