Logbøger til PADI
Fra : Dennis Meng Hansen

Dato : 11-03-04 17:10

Hejsa,

Findes der ikke nogle steder, hvor man kan købe logbøger, der ikke er i det
standard tamme store bogform i pap ?
F.eks er CMAS logbogen (den lille blå) lidt mere slidstærk i sig selv, og så
fylder den kun det halve, hvilket kan være en rar ting.
Findes der nogen lignende til PADI - evt. hvor?

Billede af begge logbøger kan ses her:
www.boogies.dk/logbog.jpg

/Dennis

Fra : Henriksen\(8200\)

Dato : 11-03-04 19:05

Det er vist ikke sidste års model af PADI´s logbog du har der?
Prøv at kikke indenfor i en butik der udbyder PADI-kursuser.
Mvh. Henriksen

Fra : Dennis Meng Hansen

Dato : 11-03-04 19:08

Nej, det er forrige års logbog..... de har måske ændret sig meget?

Fra : Søren Reinke

Dato : 12-03-04 08:58

> [...]

> fylder den kun det halve, hvilket kan være en rar ting.
> Findes der nogen lignende til PADI - evt. hvor?

Den Padi logbog du viser er den man før på et OWD kursus, de laver også en
ringbindsform med løse ark i.

--
Best regards
Søren Reinke

Fra : Lars-Bo Bendixen

Dato : 12-03-04 13:26

Hej Dennis.

Du kan normalt købe Padi logbogen i butikker som tilbyder Padi-kurser - hvis
du bor i Århus området, kan du købe den hos Aquatic Marine A/S,
Bredskiftevej 8.

Lars-Bo Bendixen

Fra : Popeye

Dato : 12-03-04 16:34

Jeg har lagt et forslag til en logbogsside i dk.binaer, som er lavet af en i
min gamle klub.
Se om du kan bruge den.

Peter

--
"Eventuelle stavefejl er opstået under transmission"

Fra : Niels-Jørgen Poulsen

Dato : 12-03-04 17:16

Brug CMAS logbogen.

Mvh
Niels-Jørgen

Fra : Lars K.

Dato : 12-03-04 17:43

In article <4051e3e7$0$163$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, njp@fjernes-
dykkerteknik.dk says...
> Brug CMAS logbogen.

Godt argument :)

--
Lars - 9000 Østbyen
Mit legerum :) http://www.evt.dk

Fra : Bo Meyer

Dato : 12-03-04 17:30

Dennis Meng Hansen wrote:

> Findes der ikke nogle steder, hvor man kan købe logbøger, der ikke er i det
> standard tamme store bogform i pap ?

Dan selv dine logbogssider og udskriv siderne på en printer.

Jeg er end med at være tilfreds med denne udgave:
http://atlantic.net-hotel.dk/logbog.xls

Med venlig hilsen
Bo Meyer

Fra : Dennis Meng Hansen

Dato : 12-03-04 23:04

Jeg tror jeg skal lure den ringbinds udgave af, der snakkes om her i gruppen

Der er ikke lige nogen der kender nogen online-steder hvor den kan
ses/købes? Det er ikke så tit jeg slår hovedet ind i nærheden af en
dykkerbutik

Tak for alle jeres input indtil videre...

/Dennis

Fra : Michael Lancaster

Dato : 13-03-04 09:25

www.padi.com kan du se alle deres produkter og meget mere. PADI laver en
logbog der minder om en lommekallender i størrelse, men kig selv
Michael

Fra : Dennis Meng Hansen

Dato : 14-03-04 15:15

Ja, de har faktisk (ser det ud til) et ringbind med 3 ringe - hvilkeg jeg
går ud fra ikke er vildt stort, og indeholder en god del lommer til
dykker-kort o.a.
Den er ikke nødvendigvis i lommestørrelse, hvilket ikke gør noget så længe
den så kan indeholde de løse genstande man altid render og har med (kort,
tabeller etc.)

Så mangler jeg at finde online-biksen der sælger dette

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 14-03-04 21:06

On Sun, 14 Mar 2004 15:14:44 +0100, Dennis Meng Hansen wrote:

> [...]
> den så kan indeholde de løse genstande man altid render og har med (kort,

Jeg har sådan en logbog fra PADI med 3 huller, det er et eller andet
amerikansk "hul-format" som ikke er så nemme at lave med en alm. dk
hulmaskine. Selve papirs-størrelsen er ca. A5 i stående format, lidt
højere og lidt smallere (IIRC).

Den jeg har er en model med lynlås, hvor der både er plads til
kuglepenne, logsider, tabeller, kort og andet godt. Rart nok at den så er
næsten vandtæt (selve stoffet er vandafvisende, men lynlåsen er ikke
rigtig vandtæt).

Mvh
Thomas

Fra : Mads Madsen

Dato : 14-03-04 22:01

Thomas Rasmussen wrote:
> Jeg har sådan en logbog fra PADI med 3 huller, det er et eller andet
> amerikansk "hul-format" som ikke er så nemme at lave med en alm. dk
> hulmaskine.

I en tegneforretning kan man købe et et-huls hullemaskine. (det er nærmest
en hul syl)
Så er det ikke noget problem at printe sine egne sider til logbogen. Det gør
jeg selv.

/Mads

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 15-03-04 08:26

"Mads Madsen" <fotograf@REMOVEmadsmadsen.dk> writes:

> [...]
> en hul syl)
> Så er det ikke noget problem at printe sine egne sider til logbogen. Det gør

Det gør jeg også selv, det var godt nok på alm. papir, det er bedre
hvis man kan få fat i lidt kraftigere papir (syntes jeg). Jeg lavede
30-40 logsider og lavede hullerne med min alm. hulmaskine, det kan
godt lade sig gøre, men er lidt mere besværligt end hvis man havde en
"rigtig" hulmaskine til det.

/Thomas

--
/"\ | Human Knowledge Belongs To The World
\ / | -- Milo Hoffman in "AntiTrust"

Fra : Dennis Meng Hansen

Dato : 15-03-04 17:57

Det er noget i den størrelse jeg jagter ja
Men hvor hulen finder man den online....... ? hehe

/Dennis

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 15-03-04 21:47

On Mon, 15 Mar 2004 17:57:16 +0100, Dennis Meng Hansen wrote:

> Det er noget i den størrelse jeg jagter ja
> Men hvor hulen finder man den online....... ? hehe

Jeg købte min hos Dykkersport i Aalborg, du kan jo evt. prøve at
kontakte dem for at høre om de vil sende dig den? Det skader jo ikke at
spørge (samt lige høre prisen, mener den er rimelig peberet hvis man
køber den "alene" (jeg fik den med noget rabat ifbm. udstyrskøb.)

/Thomas

Fra : hjk

Dato : 16-03-04 00:18

Den kan fåes hos www.scubagear.dk og koster Dkr. 215,00