Campingvogne og registreringsafgifter?
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 24-02-04 20:42

Hej i gruppen.

Vi er et par der kikker efter en campingvogn for tiden, og vi overvejer at
tage til Tyskland for at finde en pæn vogn.
Hvor kan vi finde noget om gældende regler for indførsel, registrering og
afgifter på campingvogne købt i udlandet?
Vi har siddet og kikket Told/Skat, DCU og andre sider igennem på nettet, men
kan ikke hitte noget.

På forhånd tak for enhver hjælp.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : om

Dato : 25-02-04 11:33

Afgifter nul kr.

Ole

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 26-02-04 13:35

Hvis du hos DCU går ind under Debat - og i venstre menu klikker på Søg
og indtaster ordet Tysklnad, så vil du få alle debatemner som har med
Tyskland at gøre.

Her vil du finde en række debatter der er startet med samme spørgsmål
som dig - og som indeholder mange gode svar !

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-02-04 21:05

"Flemming Udbj?rg" <flemming@udbjorg.dk> wrote in message
> [...]
>
> Her vil du finde en række debatter der er startet med samme spørgsmål
> som dig - og som indeholder mange gode svar !

Hej igen.

Jamen jeg takker da for svar og links, og frææææser ind og kikker!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk