Når sprutten går ind, går forstanden ud :-~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-03-04 23:37

http://makeashorterlink.com/?X1A6234B7
En historie om en ikke alt for kvik fader.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 12-03-04 23:44

> En historie om en ikke alt for kvik fader.

Ser mere i TV-Avisen i morgen, lørdag.

En mange-årig god tradition er brudt i Danmark: Nu er der markant flere
berusede unge involveret i alvorlige vejtrafikulykker.

Trist.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-03-04 23:59

Jan W Nielsen wrote:

> Ser mere i TV-Avisen i morgen, lørdag.

Øv der er jeg nok ikke hjemme

> En mange-årig god tradition er brudt i Danmark: Nu er der markant
> flere berusede unge involveret i alvorlige vejtrafikulykker.

Ja desværre

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 13-03-04 21:46

Sorry - den bringes først i morgen, søndag.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 13-03-04 21:50

Jan W Nielsen wrote:

> Sorry - den bringes først i morgen, søndag.

Jeps jeg så det godt, altså at det ikke var der

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 13-03-04 22:04

> Jeps jeg så det godt, altså at det ikke var der

Den blev optaget delvist i dag - men udsendelsen var fyld med Spanien etc.

Jeg arbejder der i øvrigt ikke længere - men jeg har sat indslaget igang via
andre kanaler..
--
/Jan W Nielsen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 13-03-04 22:07

Jan W Nielsen wrote:

> Jeg arbejder der i øvrigt ikke længere -

OK, hvad laver du så nu ?
Noget mere spændende formodentligt ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 13-03-04 22:15

> OK, hvad laver du så nu ?
> Noget mere spændende formodentligt ?

Det kan man godt sige - men jeg vender nok tilbage til dem igen om et års
tid.

--
/Jan W Nielsen