Tjæk lige den her...
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 12-03-04 17:27

Så har man sgu set det med - og så fra Alfa Romeo...

http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=2331

--
/Jan W Nielsen

Fra : John Sahl

Dato : 12-03-04 17:49

Jan W Nielsen wrote:
> Så har man sgu set det med - og så fra Alfa Romeo...
>
> http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=2331

Ja, jeg er chokeret

Den her er nu noget federe!
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=2329
Og den kommer efter sigende i produktion i et mindre oplag.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 12-03-04 18:43

John Sahl wrote:

> Den her er nu noget federe!
> http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=2329
> Og den kommer efter sigende i produktion i et mindre oplag.

Sikke en Enzo front den har :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-04 18:40

> Ja, jeg er chokeret
>
> Den her er nu noget federe!
> http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=2329
> Og den kommer efter sigende i produktion i et mindre oplag.

Sorry jeg må være sprogspasser.

Citat:
Onderstuur en overstuur zijn begrippen die gaan leven tijdens het steeds
harder rijden op de ruimte ijscirkel.

Jeg stod af efter at have have oversat undstyre og overstyre, men det er
vist noget med at køre i cirkel på is.
Kan i tale træskosprog eller er i bare med på en kigger.

/Claus

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 12-03-04 18:41

> Kan i tale træskosprog eller er i bare med på en kigger.

*LOOOL*

Hvis jeg ør mig umage, kan jeg forstå noget af det.

--
/Jan W Nielsen

Fra : John Sahl

Dato : 12-03-04 18:53

Claus Petersen wrote:
> Jeg stod af efter at have have oversat undstyre og overstyre, men det
> er vist noget med at køre i cirkel på is.
> Kan i tale træskosprog eller er i bare med på en kigger.

Jeg kan bande på hollandsk, og forstå en hel del af det

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 13-03-04 15:01

On Fri, 12 Mar 2004 18:52:49 +0100, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

>Jeg kan bande på hollandsk, og forstå en hel del af det

>-

Kan man få et kursus?

Jeg har nogle hollandske kolleger, som jeg godt vil fortælle et par
borgerlige ord.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : John Sahl

Dato : 13-03-04 16:03

Folmer Rasmussen wrote:
> Jeg har nogle hollandske kolleger, som jeg godt vil fortælle et par
> borgerlige ord.

Oversat betyder de gloser jeg kan vist noget der ligner:

"Gid du må dø af kræft"
"Dumme skid"

Nåhja, man kunne jo løbe ind i en sød tøs, så :

"Jeg elsker dig" kan jeg selvfølgelig også

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 13-03-04 19:59

John Sahl wrote:

> [...]
> "Dumme skid"
>
> Nåhja, man kunne jo løbe ind i en sød tøs, så :
>
> "Jeg elsker dig" kan jeg selvfølgelig også

He he, så skal man bare passe på ikke at bytte rundt på dem

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 12-03-04 18:42

Jan W Nielsen wrote:
> Så har man sgu set det med - og så fra Alfa Romeo...
>
> http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=2331

Det ligner jo en Subaru stationcar...Føj!

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 15-03-04 00:21

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> Det ligner jo en Subaru stationcar...Føj!

Det er nok ikke helt ved siden af.

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-04 21:40

> Så har man sgu set det med - og så fra Alfa Romeo...

Hvor de "igen" har glemt at gøre plads til nummerpladen foran

--
Tom

Fra : chr

Dato : 13-03-04 11:43

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message
> Så har man sgu set det med - og så fra Alfa Romeo...
>
> http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=2331

et studie i dårlig smag,-well det er stilen idag, det er jo derfor vi også
har McDonalds og Burgerking folk elsker dårlig smag indenfor alt..

Chr.