Varmeapparat i Xantia
Fra : Ukendt

Dato : 11-03-04 13:06

Hejsa

Er der nogen, der kender noget til udskiftningen af et varmeapparat i en
Xantia..?

Hvor lang tid tager det typisk at udskifte sådan et..?

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-03-04 13:20

"Jan W Nielsen" <intet svar> wrote in message
> Hejsa
>
> Er der nogen, der kender noget til udskiftningen af et varmeapparat i en
> Xantia..?

Er det den lille radiator der sidder måske sidder i nærheden af
midterkonsollen ?

> Hvor lang tid tager det typisk at udskifte sådan et..?

Jeg ville skifte den i min hedengangne 605'er, jeg ved godt det ikke er
samme bil, men det er sikkert ikke nemmere.
Instrumentbræddet skulle af.
Jeg opgav, da det virkede som om de havde samlet bilen omkring det.
Heldigvis var de pakningerne (de 2 O-ringe) som jeg godt kunne skifte.

--
mvh/rg. Christian
Her skulle der have stået

Fra : Jens

Dato : 11-03-04 14:15

"Jan W Nielsen" <intet svar> wrote:

> Er der nogen, der kender noget til udskiftningen af et varmeapparat i en
> Xantia..?

Been there, done that, didn't get the T-shirt though...

> Hvor lang tid tager det typisk at udskifte sådan et..?

Det meste af en dag. Et h.... arbejde med demontering af bl.a.
instrumentbord.

/ Jens
--
A: Maybe because some people are too annoyed by top-posting.
Q: Why do I not get an answer to my question(s)?