olietryksmåler på toyota carina
Fra : Søren M

Dato : 10-03-04 22:27

Hej rødder

Kan i fortælle mig hvor f..... olietryksmåler kontakten sider på en toyota
carina II fra 89 1,6 ... nu har jeg og den gamle ståede på hovedet ned i
maskinhallen og vi kan sgutte finde den.. any one ???

Søren M
--
/myler the toolman
OZ0AL(se mere på www.edr.dk hvis du vil vide mere om radioamatører)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 10-03-04 22:43

"Søren M" <soren@remove.myler.dk> skrev :

>any one ???

har i kigget under klappen foran ?

Fra : Søren M

Dato : 10-03-04 23:00

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> har i kigget under klappen foran ?

:)
Hmm ingenting under den andet end en oliekøler ..

Fra : Jonas R.

Dato : 11-03-04 07:44

SNIP

PÅ en corolla 1.6 fra 1997 med 4afe motor, som jeg også mener sidder i din
carina medmindre den har karbonade.

Der sidder olietrykskontanken i venstre side af blokken hvis du står foran
bilen og kigger ind, det vil sige lidt inde bagved manifolden, min sad på et
t-stykke, men jeg kørte også med turbo, vil tro din bare sidder direkte i
blokken. Håber du kan forstå det og bruge det til noget.

MVH

JOnas R

Fra : Søren M

Dato : 11-03-04 21:48

hej

tak for din hjælp

min er med en karbonade.. så der er ikke meget sprøjt på den :)

du kender ikke placeringen på den vel ??

Fra : Jonas R.

Dato : 12-03-04 14:50

Søren M wrote:
> hej
>
> tak for din hjælp
>
> min er med en karbonade.. så der er ikke meget sprøjt på den :)
>
> du kender ikke placeringen på den vel ??

Ehm nej hvis den ikke sidder der hvor jeg sagde så ved jeg det ikke. Men
prøv www.toyotaextreme.dk

/Jonas

Fra : Søren M

Dato : 16-03-04 17:40

I news:c2sf6s$kd4$1@sunsite.dk, skrev Jonas R. :
> [...]
Hej med jer ..
'
en opføling .. jeg har nu fundet oiletrykkontaken og skiftet den (det var
derfor olielampen blikende) og den sidder/sad hvor Jonas skrev den var ...
så der er ingen forskel på om det med eller uden sprøjt ...

--
/Søren M