Alufælge
Fra : Thomas

Dato : 09-03-04 23:37

Hej NG

Nordisk dækimport har en smart funktion på deres hjemmeside hvor man kan se
deres forskellige alufælge i forskellige størrelse på forskellige biler.
Nogen der ved om der fndes andre dæk/fælg firmaer der har samme funktion på
deres hjemmeside?

Mvh

Thomas

Fra : SlowHand

Dato : 10-03-04 00:07

"Thomas" <bambanosREMOVE@hotmail.com> wrote in message

> Nogen der ved om der fndes andre dæk/fælg firmaer der har samme funktion

> deres hjemmeside?

http://www.ejlersgaard-faelge.dk

/SlowHand

Fra : Poul Henrik Eliassen

Dato : 10-03-04 15:41

Hejsa

Kig på www.bigwheels.dk , den er rigtig go!

Mvh

PHE

Fra : SlowHand

Dato : 10-03-04 18:26

"Poul Henrik Eliassen" <p.h@e-box.dk> wrote in message

> Kig på www.bigwheels.dk , den er rigtig go!

Jeg kan se at de har et galleri med forskellige billeder
af tilfældige biler med forskellige alufælge.
Dog kan jeg ikke finde nogen funktion, hvor man selv
sammensætter forskellige fælge/str/bilmærker, og derefter
ser resultatet, som man kan på de 2 andre sider der er nævnt
i tråden. Det var måske heller ikke meningen?
Kan oss være jeg bare er blind :)

/SlowHand