Nogen der fik sig en griner ?
Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-03-04 22:50

Hej rødder ....

I formiddags , på vej til amager noterede jeg mig, at Bilka åbenbart
ikke kender færdselsloven - de havde nemlig parkeret en trailer, med
stort påmalet tekst "BILKA næste frakørsel" oppe på den del af
Avedøre havnevej, der går over Amagermotorvejen

Men de havde vist forregnet sig, for polisen, og et bjærgningskøretøj,
var ved at slæbe lortet væk - som polisen sagde - reklamen blev vist
ikke helt så billig som de havde regnet med ...........

Hvem Ka' ....... ikke Bilka

Fra : Beach

Dato : 10-03-04 00:00

Ha, for fanden da, de kunne jo bare have ringet til McDonalds, det var
så vidt jeg er orienteret dem der fik loven indført efter et par
parkering af trailere uden plader på motorvejsbroer rundt omkring)

//Beach

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-03-04 08:44

"Beach" <news@freestyle.dk> wrote in message
> Ha, for fanden da, de kunne jo bare have ringet til McDonalds, det var
> så vidt jeg er orienteret dem der fik loven indført efter et par
> parkering af trailere uden plader på motorvejsbroer rundt omkring)

Ellers afventes der en afgørelse med et større auktionshus, som har skæmmet
naturen omkring Tilst afkørselen udenfor Århus ved E45 med nogle containere
med reklamebannere.

Utroligt at de kan stå i fred uden at der er nogen der maler på dem.

--
mvh/rg. Christian
Her skulle der have stået

Fra : Henrik B.

Dato : 10-03-04 19:22

Christian B. Andresen wrote:
:: Ellers afventes der en afgørelse med et større auktionshus, som har
:: skæmmet naturen omkring Tilst afkørselen udenfor Århus ved E45 med
:: nogle containere med reklamebannere.

Eller det Boing 727 der står ud til motorvejen ved Stilling-afkørslen (syd
for Århus).

M.v.h.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-03-04 08:35

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote in message
> [...]
> :: nogle containere med reklamebannere.
>
> Eller det Boing 727 der står ud til motorvejen ved Stilling-afkørslen (syd

Rigtigt, var der forøvrigt ikke noget med at det skulle væk ?

--
mvh/rg. Christian
Her skulle der have stået

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-04 08:39

On Thu, 11 Mar 2004 08:35:08 +0100, "Christian B. Andresen"
<nobody@domain.country> wrote:

>Rigtigt, var der forøvrigt ikke noget med at det skulle væk ?

Er den ikke væk? Synes ikke jeg har lagt mærke til den de sidste par
gange jeg er "fløjet" forbi Århus.

Mvh. Brian
--
http://www.brinch.it - Life of Brian
Hent Webgallery V3 her.

Fra : Mikael L

Dato : 11-03-04 09:41

"Brian B. Christensen" <b r i a n s n a b e l a b r i n c h d o t i t> skrev
i en meddelelse news:rr5050l7ca2jgvscijrvnqhdus6qor288u@4ax.com...

Den stod der stadig i mandags.

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-04 09:49

On Thu, 11 Mar 2004 09:40:42 +0100, "Mikael L" <m_larsen@sol.dk>
wrote:

>Den stod der stadig i mandags.

Ok. Så har jeg bare ikke lagt mærke til den.

/Brian

Fra : Mikael L

Dato : 11-03-04 10:53

"Brian B. Christensen" <b r i a n s n a b e l a b r i n c h d o t i t> skrev
i en meddelelse news:hu9050to534a18ogq18tfmifma34jnfrrv@4ax.com...

> Ok. Så har jeg bare ikke lagt mærke til den.

Det kan jeg ikke forstå. Da den blev sat op var den livsfarlig fordi den
stjal al opmærksonhed fra vejen og folk ville blive slået ihjel og der var
meget i vejen. Nu kommer du så og siger du ikke lægger mærke til den?

Er der nogen der ved hvor mange ulykker der er sket på den
motorvejsstrækning efter der kom en flyver op i vejkanten?

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-04 11:29

On Thu, 11 Mar 2004 10:52:51 +0100, "Mikael L" <m_larsen@sol.dk>
wrote:

>Det kan jeg ikke forstå. Da den blev sat op var den livsfarlig fordi den
>stjal al opmærksonhed fra vejen og folk ville blive slået ihjel og der var
>meget i vejen. Nu kommer du så og siger du ikke lægger mærke til den?

Det er svært at holde øje med trafikken, omgivelserne m.m når man også
skal passe mobilen, PDA'en og kaffen med 170 km/t. Så jeg er vel
lovlig undskyldt? :-/

Mvh. Brian

Fra : Jens

Dato : 11-03-04 14:08

t> wrote:

> Det er svært at holde øje med trafikken, omgivelserne m.m når man også
> skal passe mobilen, PDA'en og kaffen med 170 km/t. Så jeg er vel
> lovlig undskyldt? :-/

Lovligt?

/ Jens
--
A: Maybe because some people are too annoyed by top-posting.
Q: Why do I not get an answer to my question(s)?

Fra : Jesper Thomsen

Dato : 11-03-04 14:30

Brian B. Christensen wrote:

> Er den ikke væk? Synes ikke jeg har lagt mærke til den de sidste par
> gange jeg er "fløjet" forbi Århus.

Niks - den bruges som konferencelokale for det reklamebureau der har sat
flyvejernet op...

Vejdirektoratet vil i øvrigt sætte en skærm op så den ikke kan ses fra
motorvejen. Det affødte en kæmpeprotest fra Reklamebureauet fordi de så ikke
kunne reklamere...

Da vejdirektoratet så spurgte om reklamebureauet kendte lovgivningen mht.
reklameskiltning lige op og ned ad motorvejen, fik piben en anden lyd... Så
var det lige pludselig ikke reklame, men indgreb i privatlivets fred.....

Om den distraherer eller ej - tjah - jeg kører på strækningen hver dag, og
synes det egentligt ikke - men jeg kan godt se på bilerne foran mig, når
nogen opdager den første gang.... Der er mange hvor bilen lige "rykker"
engang i vejbanen...

Jesper

Fra : Beach

Dato : 12-03-04 03:18

Jesper Thomsen skrev:

> [...]
> synes det egentligt ikke - men jeg kan godt se på bilerne foran mig, når
> nogen opdager den første gang.... Der er mange hvor bilen lige "rykker"

Det viser vel bare vi er nogle fandens dårlige bilister

Jeg kan da også selv blive nysgerrig når jeg er ude og rulle, men mener
ikke at dette har indflydelse på min kørsel (Det ? må jo være op til
mine medtrafikanter at vurdere *S*).

Kan ikke se det store problem i at plante nogle palmer, en concorde og
et par dansetøser på strækningen Roskilde -> Taastrup. Så har jeg da
andet at bruge tiden på end at bande over de idioter der ligger i
venstre vognbane med 90 km/t uden at vide at det er fy fy når jeg er
sent på den og nægter at køre højre om for at komme forbi.

Vi ved alle at jo hurtigere vi køre galt jo bedere er chancherne for at
den lokale bedemand får noget at lave. Men vi ved vel også alle sammen
at 50 km/t på "strandvejen" nemt kan forhøje antalet af hakker i rettet
hvis det er sommer og tøserne er på vej ned på stranden og allerede har
iført sig palmer og sol Skal vi også forbyde det pga.
trafiksikkerheden???????

Sorry, ku sgu ikke la vær *S*

--
->Yours Faithfully<-