Servicekode til Audi A6 klima
Fra : Morten Koch

Dato : 09-03-04 22:47

Hej NG.

På Ebay er der et par smarte fyre, som tjener en Euro eller flere på at
sælge tastekombinationen til servicemode.
Er der mon ikke en her i gruppen, som vil tjene et virtuelt skulderklap, ved
at berige mig med et par af disse fif: (hvis der er forskel, så drejer det
sig om A6 TDi fra '95)
- servicekode til klima, så klima-kontrollen "forvandles" til en
service-computer ??
(jeg vil også gerne have fingre i en kopi af manualen til denne, - og den må
godt koste lidt)
- taste-tryk til nul-stilling af service-interval indikeringen (blinkende
"ln 2" i trip) ??

Morten

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-04 00:33

> [...]

> godt koste lidt)
> - taste-tryk til nul-stilling af service-interval indikeringen (blinkende

Jeg tror ikke at det virker på din "gamle" audi, det er et noget nyere
opfindelse, du skal frem til Sharan/Golf IV før det blev indført.
Jeg har en beskrivelse af hvad der kan udlæses på Climatronic'en et sted,
men er sikker på at det ikke virker på en 95'er Audi.

Nulstilling af service indikatoren er med sikkerhed beskrevet i
instruktionsbogen, det er noget med at holde en knap inde og sætte tænding
til og fra osv.

Claus Peteresen

http://vwfanatic.dk

=== Døden overhaler de hurtige ===

Fra : hamselv

Dato : 10-03-04 01:04

Vi andre har betalt for viden
Bør du ikke også det?

de småpenge ( typisk 100-200 kr) har du vel også råd til hvis du er
indehaver af en Audi A6

--
VH
Flemming

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 10-03-04 15:56

"hamselv" <FJERN_hamselv1@t-online.de> skrev i en meddelelse news:c2lm13$519

> de småpenge ( typisk 100-200 kr) har du vel også råd til hvis du er
> indehaver af en Audi A6

Et eller andet sted skal han jo spare

--
Mvh Jacob
P.t. trillende rundt i sin egen, bovlamme, standard, Mondeo 1.8......

Fra : Morten Koch

Dato : 10-03-04 20:36

> Et eller andet sted skal han jo spare

Jamen det har ikke noget med spare at gøre.
> --
> Mvh Jacob
> P.t. trillende rundt i sin egen, bovlamme, standard, Mondeo 1.8......

Mvh Morten (trillende rundt i hans egen A6 Avant)

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 10-03-04 21:28

> Jamen det har ikke noget med spare at gøre.

Heller ikke med sådan en bil? Nånåda, der er vist en der har lutten

> Mvh Morten (trillende rundt i hans egen A6 Avant)

*dough*

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-04 23:31

> Heller ikke med sådan en bil? Nånåda, der er vist en der har lutten

Velkommen til overfladen, det har da ikke heddet lutten det sidste års tid,
nu koster det rouladen.

/Claus

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 12-03-04 09:43

> Velkommen til overfladen, det har da ikke heddet lutten det sidste års
tid,
> nu koster det rouladen.

Nu har jeg heller ikke været så meget hjemme det sidste halve års tid,
grundet en tur til Kosovo på 6 mdr, så jeg er vist lovlig undskyldt

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-04 14:12

> tid,
>
> Nu har jeg heller ikke været så meget hjemme det sidste halve års tid,
> grundet en tur til Kosovo på 6 mdr, så jeg er vist lovlig undskyldt

Jeg ser gennem fingrene med det denne gang :)

/Claus

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 12-03-04 14:23

> Jeg ser gennem fingrene med det denne gang :)

Javel, og tak

Fra : Morten Koch

Dato : 10-03-04 20:34

> Vi andre har betalt for viden
> Bør du ikke også det?

I de fleste (mange) andre grupper hedder det "videns udveksling".
Jeg har skam også købt megen viden, på den "relle" måde, men der er bare
sjældent nogen der efterspørger den
Men en moraliserende mavepumper er vel egentlig lige så god som et virtuelt
skulderklap.

> de småpenge ( typisk 100-200 kr) har du vel også råd til hvis du er
> indehaver af en Audi A6

Jamen det har jeg da, og tro mig; hvis det bliver nødvendigt at ty til et
autoriseret værksted, og de bon'er mig for deres ulejlighed, så betaler jeg
med et smil. Det har jeg så ofte gjort

Morten

Fra : Søren

Dato : 10-03-04 20:38

Prøv at kigge her:

http://www.a4-freunde.de/faq/faq_klimacodes.shtml

Er det hvad du søger?

Mvh
Søren

Fra : Morten Koch

Dato : 12-03-04 15:26

> http://www.a4-freunde.de/faq/faq_klimacodes.shtml
>
> Er det hvad du søger?
>
> Mvh
> Søren

Præcis hvad jeg efterspurgte. Tak for venligheden Søren.
Jeg har hermed lige uddelt "et virtuelt skulderklap"

Mvh Morten