Binaer...
Fra : Nicolai

Dato : 09-03-04 17:58

Jeg har ikke adgang til disse binaer....

Hvordan for jeg det?????

Nicolai

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-03-04 18:15

Nicolai wrote:
> Jeg har ikke adgang til disse binaer....
>
> Hvordan for jeg det?????

Bruger du ikke Tele DK ?
I så fald kan du gå ind på deres news server
news.inet.tele.dk og finde

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 09-03-04 18:37

Per Beer Hansen skrev:

> I så fald kan du gå ind på deres news server
> news.inet.tele.dk

....hvad er forskellen på dén og news.tele.dk - bortset fra navnet?
Hans (kommende TDC-bruger)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-03-04 19:39

Hans Paulin wrote:

> ...hvad er forskellen på dén og news.tele.dk - bortset fra navnet?

Aner det ikke.
Og hvis du spør' TDC, så ved de det nok heller ikke selv

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 09-03-04 19:57

Per Beer Hansen skrev:

> Aner det ikke.

....nå, okay...

> Og hvis du spør' TDC, så ved de det nok heller ikke selv

....årh...hvis jeg nu spør' pænt!?
Hans

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-03-04 21:07

Hans Paulin wrote:

> ...årh...hvis jeg nu spør' pænt!?

He he, jeg har nu min tvivl om de overhovedet ved noget som helst derinde.
Som eksempel opsagde jeg min Bredbånds forbindelse hos dem midt i oktober,
og alligevel trækker de så (via PBS) betaling for første kvartal 2004 i
starten af januar (2,5 måned efter at jeg havde opsagt abb) !
Dvs at jeg pludselig havde 4,5 mdr. abb til gode i stedet for 1,5 mdr.
Nå men det var vel bare en formalitet at få pengene tilbage, troede jeg.
Jeg fik dem først tilbage i fredags på en check !

Grunden til at jeg opsagde mit abb var at de (efter jeg havde ringet til dem
og spurgt) ikke kunne levere til samme priser som alle de andre udbydere
efterhånden var kommet ned på, det ville de ikke gøre da de så ville tabe
penge på det, sagde de.
Hvad sker der så, 2 uger efter jeg har opsagt mit abb dumper der et brev ind
i min postkasse fra TDC, at nu ville de sænke prisen så den passede med de
andre selskaber !
Men da havde jeg jo opsagt mit abb.

Så TDC er ikke dem jeg har mest til overs for
Og jo, jeg har stadig TDC som udbyder, det er dog via Webspeed (kabel TV).

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 09-03-04 21:58

Per Beer Hansen skrev:

> [...]
> Nå men det var vel bare en formalitet at få pengene tilbage, troede
> jeg. Jeg fik dem først tilbage i fredags på en check !

....jeg fik en check i dag fra TDC for et taletidskort jeg havde sendt
ind d. 3.5.2003...

> [...]
> passede med de andre selskaber !
> Men da havde jeg jo opsagt mit abb.

> Så TDC er ikke dem jeg har mest til overs for

....har du aldrig mødt nogen der var værre? *host*

> Og jo, jeg har stadig TDC som udbyder, det er dog via Webspeed (kabel
> TV).

....om 7 uger har jeg TDC over hele linien - jubiie!
Hans

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-03-04 17:46

Hans Paulin wrote:

> ...jeg fik en check i dag fra TDC for et taletidskort jeg havde sendt
> ind d. 3.5.2003...

Ja de kan faktisk arbejde hurtigt når det ta'r dem

> ...har du aldrig mødt nogen der var værre? *host*

Hmmm, jo det har jeg måske nok

> ...om 7 uger har jeg TDC over hele linien - jubiie!

Jeg er som sådan heller ikke utilfreds med deres produkt, kun deres service
(eller nærmere manglen på samme).

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 10-03-04 21:26

Per Beer Hansen skrev:

> Jeg er som sådan heller ikke utilfreds med deres produkt, kun deres
> service (eller nærmere manglen på samme).

....man kan da i det mindste ringe gratis til dem for at få support -
osse fra mobilen...

....synes de stort set har været flinke og rare at snakke med - det er
næsten som at "komme hjem"...
Hans

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 09-03-04 21:14

"Hans Paulin" <glem@det.invalid> skrev i en meddelelse

> ...nå, okay...

> ...årh...hvis jeg nu spør' pænt!?

Der er i praksis ingen forskel.
Jeg bruger har begge, dog på hver sin 'puter.
(Opdagede det ved et tilfælde forleden)
Det kan ske at den ene er nede og den anden kører.
Mener at jeg satte 'puteren op til news.inet.tele.dk, da den anden var nede.
Du kan dog ikke sige at den ene er mere stabil, fremfor den anden.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Hans Paulin

Dato : 09-03-04 22:01

Uffe Bærentsen skrev:

> Der er i praksis ingen forskel.

....hva faen har de dem så for - monstro...?

> Jeg bruger har begge, dog på hver sin 'puter.
> (Opdagede det ved et tilfælde forleden)

....større forretning, hva?

> [...]
> Mener at jeg satte 'puteren op til news.inet.tele.dk, da den anden
> var nede. Du kan dog ikke sige at den ene er mere stabil, fremfor den

....jeg har dem begge - kører dog med CC til d. 29 april - så må jeg
sætte dem begge - samt dtext' - op...
Hans

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 09-03-04 22:51

On Tue, 9 Mar 2004 21:14:03 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>Der er i praksis ingen forskel.

Der er slet ingen forskel.

>Det kan ske at den ene er nede og den anden kører.
>Mener at jeg satte 'puteren op til news.inet.tele.dk, da den anden var nede.
>Du kan dog ikke sige at den ene er mere stabil, fremfor den anden.

Det giver slet ingen mening, da det er én og samme (sæt) server.

$ host news.tele.dk
news.tele.dk has address 62.243.74.162

$ host news.inet.tele.dk
news.inet.tele.dk is a nickname for news.tele.dk
news.tele.dk has address 62.243.74.162

/Jesper

Fra : Hans Paulin

Dato : 09-03-04 23:02

Jesper Juul-Mortensen skrev:

> $ host news.tele.dk
> news.tele.dk has address 62.243.74.162
>
> $ host news.inet.tele.dk
> news.inet.tele.dk is a nickname for news.tele.dk
> news.tele.dk has address 62.243.74.162

....fakta kan ødelægge enhvér god diskussion...
Hans

Fra : René Lønstrup

Dato : 09-03-04 23:54

Hans Paulin wrote:
> ...fakta kan ødelægge enhvér god diskussion...

Og det tager det kun 5 minutter ;)

--
Mvh René Lønstrup
min bil: 1985 Toyota MR2 1,6i 16v