PSA 1.6 HDI
Fra : E. Jensen

Dato : 09-03-04 09:27

Altså, for år tilbage annoncerede PSA koncernen, at de ville udgive en 1.6
HDI motor ca. på dette tidspunkt. Hvad sker der med den ? Når man søger på
goggle får man kun 1 år gamle artikler frem.

mvh Ebbe

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-04 14:22

> Altså, for år tilbage annoncerede PSA koncernen, at de ville udgive en 1.6
> HDI motor ca. på dette tidspunkt. Hvad sker der med den ? Når man søger på
> goggle får man kun 1 år gamle artikler frem.

Kig i det nyeste FDM blad, den introduceres netop nu i Mazda 3. Den har
iøvrigt 109 Hk.
Motoren vil blive brugt i Mazda 3, Ford Focus, Volvo S40/V50, Peugeot'er og
Citropliiiiinger.

Claus Peteresen

http://vwfanatic.dk

=== Døden overhaler de hurtige ===

Fra : Bernhard Ege

Dato : 09-03-04 17:38

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote in message

> [...]
har
> iøvrigt 109 Hk.
> Motoren vil blive brugt i Mazda 3, Ford Focus, Volvo S40/V50,

Det er da i øvrigt meget pænt med 109Hk og 240Nm (260Nm med boost) for
en lille 1.6L motor.

Motoren deles mellem følgende biler: Mazda, Volvo, Ford, Peugeot og
Citroen.

Mazda 3 skulle vist have fået den først (nu), Citroen Picasso
umiddelbart efter (ifølge artiklen).

mvh Bernhard

Fra : Rune Larsen

Dato : 09-03-04 22:03

> Kig i det nyeste FDM blad, den introduceres netop nu i Mazda 3. Den har
> iøvrigt 109 Hk.
> Motoren vil blive brugt i Mazda 3, Ford Focus, Volvo S40/V50, Peugeot'er
> og Citropliiiiinger.

Uden jeg er 100% sikker, så er motoren vist allerede at finde i Focus C-max,
hvis man vil ha en prøvetur.

/Rune

Fra : E. Jensen

Dato : 09-03-04 22:28

> Uden jeg er 100% sikker, så er motoren vist allerede at finde i Focus
C-max,
> hvis man vil ha en prøvetur.

takker for info, jeg maa rykke peugeot

Fra : E. Jensen

Dato : 13-03-04 14:53

> [...]
> iøvrigt 109 Hk.
> Motoren vil blive brugt i Mazda 3, Ford Focus, Volvo S40/V50, Peugeot'er

har hørt at peugeot kommer med den til sommer