GT40 på Discovery NU!
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-03-04 20:38

Ja rødder, så er der GT40 på Discovery lige nu.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : M. G. Nielsen

Dato : 08-03-04 20:53

Fedt, tak for det

Fra : Olesen

Dato : 08-03-04 21:07

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja rødder, så er der GT40 på Discovery lige nu.

Ja tænke sig, Ford bød 10.000.000 dollars for Ferrari i starten
af 60'erne. Ferrari sagde nej, og Ford lavede så GT-40,
som så vandt LeMans 5 år i træk, æv bæw..)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-03-04 21:25

> [...]
> af 60'erne. Ferrari sagde nej, og Ford lavede så GT-40,
> som så vandt LeMans 5 år i træk, æv bæw..)

If you can't join them, beat them!

Hvor hulen får jeg fat på en hagesmæk der er stor nok til alt det savl

Den slangerede så godt nok storslem ud.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 09-03-04 22:05

> Hvor hulen får jeg fat på en hagesmæk der er stor nok til alt det savl

Her: http://www.dieselstation.com/archive/GT40/index.html :)

-M

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 09-03-04 22:18

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Her: http://www.dieselstation.com/archive/GT40/index.html :)

Ih-altså.
Den slags billeder henter du selvfølgelig den allerførste gang du støder på
linken.
Det gjorde jeg thi-hverti-fald
Tænk hvis sitet gik hen og blev lukket eller flyttet, grusomt!

Men det er da en dejlig serie
<svæverpålyserødeskyerogdrømmervidere.avi>

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC