Forum for Mercedes
Fra : Rasmus \(2600\)

Dato : 08-03-04 07:47

Hejsa.

Er der nogen, som kender et godt forum for Mercedes nørder, svarende til
vagcars.dk ?

Evt i udlandet?

Mvh Rasmus

--
Fjern fisken i min email adresse

Fra : Fly Christensen

Dato : 08-03-04 10:57

On Mon, 8 Mar 2004 07:46:31 +0100, "Rasmus \(2600\)" <rlv@LAKSdoms.dk>
wrote:

>Hejsa.
>
>Er der nogen, som kender et godt forum for Mercedes nørder, svarende til
>vagcars.dk ?
>
>Evt i udlandet?

Prøv først www.motor-talk.de

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Rasmus \(2600\)

Dato : 08-03-04 16:29

Tak. Den ser god ud.

Rasmus

Fra : Peter R. Christianse~

Dato : 09-03-04 18:23

"Rasmus (2600)" <rlv@LAKSdoms.dk> wrote in message
> Hejsa.
>
> Er der nogen, som kender et godt forum for Mercedes nørder, svarende til
> vagcars.dk ?
>
> Evt i udlandet?
>
> Mvh Rasmus

Hejsa

www.mb124.de kan absolut anbefales. Godtnok på tysk, og godtnok kun for os
124´ere Men absolut nogle "langhårede" gutter, som kan deres kram, der
sidder derinde.

Desuden er der et link til andre (tyske) mb-fora.

Med venlig hilsen
- Peter R. Christiansen