bora
Fra : Jimmy Larsen

Dato : 07-03-04 19:42

Hej
Har forelsket mig i en bora 2,3 4d v5.årg.2000.km.132000.pris.166500 er der
nogen der ved hvad det koster at forsikre sådan en bil .og hvor mange km.pr
liter kører den og er det en ok pris?
mvh Jimmy

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-03-04 09:11

Jimmy Larsen wrote:
> Hej
> Har forelsket mig i en bora 2,3 4d v5.årg.2000.km.132000.pris.166500
> er der nogen der ved hvad det koster at forsikre sådan en bil

Alt fra 3.000 kr. til 50.000 kr., hvis overhovedet muligt.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-04 11:36

> [...]
der
> nogen der ved hvad det koster at forsikre sådan en bil .og hvor mange

Det forstår jeg godt, det er en dejlig vogn. Motoren er virkelig en perle.
En årgang 2000 må så være en 150 Hk, den har faktisk en lidt blidere
motorgang en den 170 HK.
Trods de 20 mindre Hk tager den desværre noget mere bensin en den 170 Hk,
ca. 10 pct.

Min Bora går i snit 10,5 på literen, men kan ved en tur fra Aalborg til
Esbjerg på fartpiloten sagtens komme op på 14 km/l.
Den bliver nemlig først rigtig tørstig når den runder 130 km/t.
På en tur her i week-enden Aalborg - Københaven med ca. 70 km bykørsel i
københavn endte den op på 10,8 km/l efter hele turen.

Jeg har i år betalt 5880 kr. for ansvar/kasko ved Privatsikring, med en
selvrisiko på samme beløb.
Men det er jo meget individuelt, alt efter selskab og ancinnitet. Jeg er
elitebillist og har (næsten) alle forsikringer i samme selskab.

Prisen er det forventlige, hverken dyrt eller billigt, for en Trendline u.
A/C i en attraktiv farve, er den f.eks Hvid elle JazzBlå skal den ned i
pris.
Jeg ville dog mene at det burde være muligt at trykke prisen lidt da
bensinslugere ikke er i høj kurs p.t.

Tag et kig på min, den er dog noget dyrere men har til gengæld næsten alt i
udstyr.

Claus Peteresen

http://vwfanatic.dk

=== Døden overhaler de hurtige ===