lakering af plastik stumper
Fra : Anders Henriksen

Dato : 07-03-04 17:07

Hej alle

Jeg skal så småt i gang med at lakere nogle indvendige lister, håndtag og så
videre på min bil.

Alt sammen er i plastik.

Jeg har købt:

motip grunder
motip maling
motip lak

Hvad er fremgangs måden, gerne den langsomme hvor man får det bedste
resultat ?

Slibe materialerne, og affedte.

Grunde, lade det tøre og slibe

give lak og slibe mellem hver lag

til sidst lakere

Så kommer der yderligere et par spørgsmål. når man sliber emnerne mellem
hver lag skal de vel være helt gennemtøre?

på min spray dåse står der at der at alle lag skal være påført inden 2
timer, ellers skal man vente 4 dage for at undgå overophedning.

Vil det sige at der skal gå 4 dage mellem hvert lag spray maling man giver
da jeg jo ønsker at slibe mellem hvert lag for at få så glat en overflade
som muligt. ??

jeg er lidt forvirret er der nogle som evt. kan give deres råd med? evt. en
der kan det der med lakering.

Hilsner

Anders