Håndfri mobil i bilen
Fra : bme

Dato : 06-03-04 22:09

Hej NG

Jeg har været lidt på jagt efter et billigt originalt nokia håndfrit sæt,
men enten skal det hentes hjem fra tyskland, eller også løber det op i 2k.

Er der nogle her i gruppen den har kendskab til billige butikker, gerne
online.

ydermere, er der nogle der har en henvisning til bilspecifikke
monteringsbeslag - ikke kuda-konsoller.

/bo

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-03-04 23:31

"bme" <bms@post10.tele.hej> skrev :

>Jeg har været lidt på jagt efter et billigt originalt nokia håndfrit sæt,
>men enten skal det hentes hjem fra tyskland, eller også løber det op i 2k.

Er du klar over hvor mange forskellige Nokia modeller der findes ?

hint : jeg kender et relativt billigt sæt til en 6110 - men der er jo
andre modeller ....

Skal det monteres i en gammel grå Ferguson ?

Fra : bme

Dato : 07-03-04 00:03

<

> Er du klar over hvor mange forskellige Nokia modeller der findes ?

tjoe, en del skulle jeg mene - det drejer sig dog specifikt om en 3100

> hint : jeg kender et relativt billigt sæt til en 6110 - men der er jo
> andre modeller ....

okay, okay okay - nu er det jo ikke lige markedsgruppen det her, men det
drejer sig om et CARK126 + holder MBC-15S + beslag til montering.

> Skal det monteres i en gammel grå Ferguson ?

ferguson - nope, grå - jeps, den er blevet noget grå grundet saltspredning
på det seneste. Et eller andet sted inde under skulle den nu godt nok være
sortmetallic.
Nej det er til en laguna mrk1 som har den særhed at have en klap foran
radioen, så der ikke kan monteres et beslag i forbindelse med radioen. Men
der må da være et eller andet sted hvor man kan se forskellige bilspecifikke
løsninger (eller er det bare ønsketænkning).

konen har dikteret en position som vil kræve komplet udtagning af
instrumentbordet for at kunne lave en skjult fastgørelse - så er det næsten
nemmere at bruge den på den ulovlige måde (tør godt - kører normalt i en
betryggende afstand fra mobiltelefonkastende stevnsboere

By the way, jeg så at du havde været omkring med en gang tekst til
motorudskiftningen - hvad blev egentlig resultatet, kom den til at køre?

/bo

Fra : Paw Jensen

Dato : 07-03-04 08:37

http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=010-016-00000126

http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=010-016-00001126

http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=010-016-00000009

MVH

Paw

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-03-04 08:45

>tjoe, en del skulle jeg mene - det drejer sig dog specifikt om en 3100

ok - det gør det lidt nemmere, at kigge efter noget du måske kunne
bruge ;)

>okay, okay okay - nu er det jo ikke lige markedsgruppen det her, men det
>drejer sig om et CARK126 + holder MBC-15S + beslag til montering.

Jeg driller også kun, fordi folk lidt tit, glemmer at fortælle de
ting, der gør andre istand til at rækek dem en hånd ;)

>Nej det er til en laguna mrk1 som har den særhed at have en klap foran
>radioen, så der ikke kan monteres et beslag i forbindelse med radioen.

Øehh - sådan en klap var der også i min hedengangne Pøsjo 405'er - der
havde de alligevel med held fået møjet et beslag til at sidde. Sådan
en lang vinkelfanden.

>Men der må da være et eller andet sted hvor man kan se forskellige bilspecifikke
>løsninger (eller er det bare ønsketænkning).

http://www.wolfdigital.net/catalog/subcat153.htm

http://www.pitstar.nl/winkel/templates/showproducten.asp?groepid=14&soort=Artikelgroepen

Kuda Consoles Renault Console Renault Laguna 94-00 zwart € 79,00
Kuda Consoles Renault Console Renault Laguna 94-00 donkergrijs €
89,00
Kuda Consoles Renault Kuda Console Renault Laguna v.a. 94 tot 2/01
€ 55,00

Hvordan man ser den KUDA der passer til Lagunaen, ved jeg ikke, men
den findes

> [...]
>nemmere at bruge den på den ulovlige måde (tør godt - kører normalt i en
>betryggende afstand fra mobiltelefonkastende stevnsboere

Føl dig ikke alt for sikker - jeg er også tit på Fyen, og i
hovedlandet.

>By the way, jeg så at du havde været omkring med en gang tekst til
>motorudskiftningen - hvad blev egentlig resultatet, kom den til at køre?

Den kører fint - og kunne starte med lidt møje og besvær, og diverse
fejlretninger.

Fra : Mogens...

Dato : 07-03-04 09:14

On Sun, 07 Mar 2004 08:44:46 +0100, jan@stevns.net wrote:

>Øehh - sådan en klap var der også i min hedengangne Pøsjo 405'er

Har du også haft sådan een?
(troede det var en P 504)

/Mogens

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-03-04 09:22

Mogens... <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev :

>Har du også haft sådan een?
>(troede det var en P 504)

Både en 405' Van og så den famøse 505 Famiale GRDT'er

(Selv om den var famøs, kørte den dælme behageligt, når den kørte)

Fra : bme

Dato : 07-03-04 13:08

> [...]

> Øehh - sådan en klap var der også i min hedengangne Pøsjo 405'er - der
> havde de alligevel med held fået møjet et beslag til at sidde. Sådan

Der er kun et stort problem ved monteringen af beslaget - konen vil også
have indflydelse på placeringen
Beslaget må ikke "stritte" ud i hendes benrum - så kudakonsoller er
bandlyste.....

Det bliver vist noget med en hjemmestrikket løsning ved en af luftdyserne i
midterkonsollen.

> Føl dig ikke alt for sikker - jeg er også tit på Fyen, og i
> hovedlandet.

hmmm, nå men jeg opholder mig heldigvis normalt helt oppe i den mørke ende -
du ved på den anden side af klisterkanalen (limfjorden)

> Den kører fint - og kunne starte med lidt møje og besvær, og diverse
> fejlretninger.

Det ville næsten også være synd hvis den ikke kom til at køre - der røg jo
et par t-shirts i bestræbelserne

/bo

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-03-04 13:38

"bme" <bms@post10.tele.hej> skrev :

>hmmm, nå men jeg opholder mig heldigvis normalt helt oppe i den mørke ende -
>du ved på den anden side af klisterkanalen (limfjorden)

Og der tror du dig sikker ? - Hvor tror du jeg hentede Spirilen ?

gnæk gnæk ....

Fra : bme

Dato : 07-03-04 13:51

> Og der tror du dig sikker ? - Hvor tror du jeg hentede Spirilen ?
>
> gnæk gnæk ....

hmm, kunne være at man bare skulle bestille det sæt med det samme.......

/bo

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-03-04 14:21

>ende -

>hmm, kunne være at man bare skulle bestille det sæt med det samme.......

ROFL !

Fra : Kim Kristensen

Dato : 07-03-04 10:13

> [...]

> okay, okay okay - nu er det jo ikke lige markedsgruppen det her, men det
> drejer sig om et CARK126 + holder MBC-15S + beslag til montering.

Jeg har lige skiftet holder i bilen til en MBC-15S, det billigste sted jeg
kunne finde var http://www.1stdialoffice.com/product.asp?product=169 men jeg
brugte nu heller ikke timer på det, måske de også har noget af det andet.

Med venlig hilsen Kim

Fra : bme

Dato : 07-03-04 13:03

Tak for alle input - det var priser der var lidt mere tålelige.

/bo