Benzinpriser...
Fra : Thomas Krath

Dato : 05-03-04 14:32

Hej,

skulle ned til Ford og kommer forbi Statoil... ser hurtig prisskiltet, som
siger noget med #,70 kr. for 98 blyfri (så det ikke lige i første omgang).
Fint nok.. det er nok 6,70 el. 7,70 kr./l, men nej - 8,70 kr./l!!!!
WHHAAATT!!!

Det er vist omvendt priskrig de er gået over til, hva'? ;)

.... så jeg kørte videre ned mod Ford :)

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-03-04 14:53

> [...]
> WHHAAATT!!!
>
> Det er vist omvendt priskrig de er gået over til, hva'? ;)

Du ved nok - når man endelig får anskaffet sig en ny bil (brugt ny i mit
tilfælde) og endelig får lov at betale uhyrlige summer i vægtafgift og
forsikring (8000 i mit tilfælde for ansvar! - fordi jeg ikke har kørt i
mange år) ja så er det jo dejligt at det koster en lille ugeløn at fylde
skidtet op osse - DK er sindssygt på nogle punkter mht afgifter - jeg har 2
små børn og ikke have bil er utænkeligt og netop det udnytter staten... det
burde ikke være så dyrt at have bil i DK - det grænser til det sygelige med
de priser. Jeg har mange yngre venner der stadig er under uddannelse som har
fået deres første lejlighed osv og de tør ikke købe en bil - ikke pga bilens
pris, men simpelthen af frygt for ikke at have råd til at ha lortet.... men
jo jeg er lykkelig bilejer
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Mads Breddam

Dato : 05-03-04 15:07

> [...]
> WHHAAATT!!!
>
> Det er vist omvendt priskrig de er gået over til, hva'? ;)

Når benzinkrigen engang er slut, skal de overlevende firmaer have hentet
pengene ind igen. Jeg vil ikke blive chokeret hvis det koster 10 kr./l. om
"ikke-så-længe". Det sux MAX.

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : Snusken

Dato : 05-03-04 16:13

Mandag eller tirsdag morgen, specielt efter glatte veje i weekenden,
giver p.t. de laveste priser i Sønderborg området.

mvh eric
-----------------------

Fra : Gilbert{5750}

Dato : 05-03-04 16:41

"Snusken" <snusken@REMOVE_THISpc.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> mvh eric
> -----------------------

> tirsdag og fredag lige efter 10.00 sættes prisen op, om de vil være ved
eller ej, så gør de det alle, den får lige 1,5 kr pr L.
hilsen Gilbert

Fra : Roberto Saldo

Dato : 05-03-04 16:42

Thomas Krath wrote:
> [...]
> WHHAAATT!!!
>
> Det er vist omvendt priskrig de er gået over til, hva'? ;)

Den står da til 6.73 (5 øre højere for de andre) for 95 hos Jet i
Herlev idag.

Mvh
Roberto

Fra : Mogens...