?? Varebil - hvilken ??
Fra : Palle Bugtrup

Dato : 05-03-04 08:36

Hello i gruppen!

Jeg er i mangel for en bil med varerum. Min Mercedes kassevogn - type
210D - er efterhånden, som min håndværkerstatus skrumper ind, en smule
overdimensioneret. Den er nu til salg - måske nogen er interesseret.

Til afløsning prøver jeg at finde et mere kompakt køretøj. Og det er mit
ærinde her - at få en ide om, hvilken jeg skal gå efter.

Kriterier: Varerumslængde min. 2200 mm.
Ditto højde - der skal kunne stå en motorcykel.
Rimelig lav total- og egenvægt - (vægtafgift).
Diesel/benzin - valgfri, måske helst diesel.
Alder? - ikke af de allersidste, i prislejet omkring
kr. 30.000 til 45.000.
Brændstof-nøjsomhed, comfort og hurtighed ta'r jeg
også gerne med.

Jeg håber på et godt tip. - en flaske god rødvin til den der kommer med
det bedste bud.

De bedste hilsener
Palle Bugtrup

P.S. Direkte svar på pilgrim.cyclemotors@mail.dk

Fra : DJ

Dato : 05-03-04 09:27

"Palle Bugtrup" <pilgrim.cyclemotors(GLEM)@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Alder? - ikke af de allersidste, i prislejet omkring
> kr. 30.000 til 45.000.
> Brændstof-nøjsomhed, comfort og hurtighed ta'r jeg

Hej Palle

Et bud kunne være en Nissan Serena, har tidligere transporteret MC´ere i
sådan en, dog kun en ad gangen, men med lidt god vilje, og tålmodighed tror
jeg godt der kan stå to.

Mvh.

Dannie
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=75