kasseret til syn??
Fra : Kenneth Petersen

Dato : 04-03-04 17:18

Havde i dag min toyota til syn.. som bliver kasseret på grund af den ene
prøveplade var faldet af på vej derud.. mener de køre jo rundt i farliger
lort end en bil der mangler en prøveplade.. så han kunne ikke prøvekøre den
tsk...

Nogen der har været ude for det samme??

Kenneth

Fra : Martin P.

Dato : 04-03-04 18:56

"Kenneth Petersen" <dsl121439@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> prøveplade var faldet af på vej derud.. mener de køre jo rundt i farliger
> lort end en bil der mangler en prøveplade.. så han kunne ikke prøvekøre

Var det i ... Rødovre?

--
- Martin

Nissan Almera GTi

Fra : Kenneth Petersen

Dato : 04-03-04 19:40

Hej Martin.. ja det var i rødovre..

Fra : jan@stevns.net

Dato : 04-03-04 20:09

> [...]

>lort end en bil der mangler en prøveplade.. så han kunne ikke prøvekøre den

Det er sgu'da noget pladder at dumpe den på - han må jo alligevel ikke
køre i bilen !

Klag til en overordnet på synsstedet, og gør vedkommende opmærksom på
teksten der står på den seddel, du underskriver for at låne
prøveskilte. Hvis ikke de små grå er i overtal, står der noget om at
kun lejeren af pladerne må føre køretøjet.

Fra : Martin P.

Dato : 04-03-04 20:14

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
> "Kenneth Petersen" <dsl121439@vip.cybercity.dk> skrev :
> Det er sgu'da noget pladder at dumpe den på - han må jo alligevel ikke
> køre i bilen !

Enig. Det er desuden nogle værre skrankepaver i Rødovre.

> jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"

Jo der er

--
- Martin

Nissan Almera GTi

Fra : jan@stevns.net

Dato : 04-03-04 20:24

>Jo der er

Niksenbassen .......

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 04-03-04 21:40

> Niksenbassen .......
> --

Hmm....hvad går spirillen på en 1/4mile?

Blev lige nysgerrig....

Henrik

Fra : jan@stevns.net

Dato : 04-03-04 22:00

"Henrik Mortensen" <dsl65684@FJERNvip.cybercity.dk> skrev :

>Hmm....hvad går spirillen på en 1/4mile?

Jeg aner det ikke - det er aldrig prøvet.

bevares, kamelen er da fyret af, men eftersom trillometret viser mph,
og der vist er lidt spas i udvekslingen i kassen, ved jeg ikke om det
overhovedet passer.

402 meter er da til at måle op ude på asfalten ;) så hvem ved om der
måske skal leges lidt i weekenden ?

(Hvor fand*en ligger det stopur nu henne.......)

>Blev lige nysgerrig....

;)

Fra : Kenneth Petersen

Dato : 05-03-04 00:07

Tja det kunne der jo så være noget om.. men har rettet henvendelse til dem
om jeg gerne vil se sort på hvidt hvor der står at synsfolk ikke må
køre/syne bilen hvis den mangler en plade.. køre til omsyn igen på onsdag..
med begge prøveplader.. og så skulle man måske benytte lejligheden til at
dyppe deres kage i deres kaffe og sige.. hva.. den syner jo ikke sig selv
vel? Lol..
men helt klart jeg vil videre i den sag her.. ville jo gerne ha dækket mine
ekstra udgifter til omsyn og prøveplader..