/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Og brormanden's bil fik så 2 år mere ;)
Fra : jan@stevns.net


Dato : 04-03-04 06:46


morgen rødder ;) (og de der...)

Tænk - vi glemte helt af fortælle, at brormandens Sierra strøg gennem
syn i går morgen - uden anmærkninger.

Den gamle motor fra den brune Sierra Stationcar (Hej Vennike!) kunne
sgu' stadig brilliere, ved at gå flot co: 0.3

Egentligt ganske imponerende, at dem motor stadig triller så flot,
jeg var lige et smut i Hillerød i den , da synet var overstået, og
maskinen kan stadig rende rigtigt pænt langt på literen - 14.5km/L

Vi har da også regnet en smule på økonomien i det hele, og på
bundlinien har det kostet os lidt mere end vi havde regnet med, men på
den anden side, ved vi jo også at han nu har en ualmindeligt sund bil.

Der er ikke antydning af rust i bunden (mere!) - stort set hele
undervognen er jo ny, dørene har fået nye bunde, at der røg en
forrude midt i det hele, skriver vi på kvajekonto'en.

Noget med at huske at en giraf med lang hals, og en motor i galgen
ikke er godt at pudse ruder med...... hehe

men summa summarum - kan bilen (og det gør den) holde de næste 4 år,
så er prisen 225.- pr måned. Det kan man sgu'tte engang købe en
Suzuki Akto for.

Så skal vi til at finde på noget at bruge tiden på, den yngste af
knægtene Johnny, skal jo snart ha' sig en bil : hvad mon det skal
blive for en ?

Jeg ved det, og i gætter det aldrig ;)




--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

 
 
Morten Fruergaard (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 04-03-04 06:46

jan@stevns.net wrote:
> Jeg ved det, og i gætter det aldrig ;)

Opel Vectra?

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.fruergaard-racing.dk deltager i www.syverrace.dk
www.cf-offroad.dk - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...



jan@stevns.net (04-03-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 04-03-04 06:57

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev :

>jan@stevns.net wrote:
>> Jeg ved det, og i gætter det aldrig ;)

>Opel Vectra?

Nope. ;)


--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

SNiP (04-03-2004)
Kommentar
Fra : SNiP


Dato : 04-03-04 07:26

jan@stevns.net wrote:
> "Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev :
>
>> jan@stevns.net wrote:
>>> Jeg ved det, og i gætter det aldrig ;)
>
>> Opel Vectra?
>
> Nope. ;)

Suzuki Alto? ;)

/J



jan@stevns.net (04-03-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 04-03-04 07:34

"SNiP" <snip@snip.dk> skrev :

>jan@stevns.net wrote:
>> "Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev :

>>> jan@stevns.net wrote:
>>>> Jeg ved det, og i gætter det aldrig ;)

>>> Opel Vectra?

>> Nope. ;)

>Suzuki Alto? ;)

Nej - men til en afveksling er det ikke en Sierra.


--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Carsten Stage (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Carsten Stage


Dato : 04-03-04 07:33

jan@stevns.net wrote:

> Nej - men til en afveksling er det ikke en Sierra.

Scorpio?


--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

jan@stevns.net (04-03-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 04-03-04 07:54

"Carsten Stage" <stage_nospam@fabel.dk> skrev :

>jan@stevns.net wrote:

>> Nej - men til en afveksling er det ikke en Sierra.

>Scorpio?

Nej - det er ikke en Ford.


--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Morten Fruergaard (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 04-03-04 07:56

jan@stevns.net wrote:
> Nej - det er ikke en Ford.

WHAT?

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.fruergaard-racing.dk deltager i www.syverrace.dk
www.cf-offroad.dk - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...



jan@stevns.net (04-03-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 04-03-04 08:05

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev :

>jan@stevns.net wrote:
>> Nej - det er ikke en Ford.

>WHAT?

Ja, det må du sku' nok sige - men når bilen var gratis, kan jeg godt
overtales (omend det er svært ;)


--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Morten Fruergaard (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 04-03-04 08:15

jan@stevns.net wrote:
> Ja, det må du sku' nok sige - men når bilen var gratis, kan jeg godt
> overtales (omend det er svært ;)

Tja...
Hvad er gratis...
En Alfa 33?
(Tag den Mogens...

En Citroen BX?

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.fruergaard-racing.dk deltager i www.syverrace.dk
www.cf-offroad.dk - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...



jan@stevns.net (04-03-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 04-03-04 09:20

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev :

>Tja...
>Hvad er gratis...
>En Alfa 33?

nej

>(Tag den Mogens...

;)

>En Citroen BX?

Nej


--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Mogens... (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Mogens...


Dato : 04-03-04 19:58

On Thu, 04 Mar 2004 09:19:47 +0100, jan@stevns.net wrote:

>>En Alfa 33?

>nej

>>(Tag den Mogens...

>;)

Rolig nu - jeg ku' da aldrig drømme om at købe de gamle Alfasud
eller Alfa 33. Nyeste aftapning er dog ikke så ringe endda - se blot
når Alfa-klubben kører ræs på diverse baner i DK/S !

Ascona må det iøvrigt være...


/Mogens

jan@stevns.net (04-03-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 04-03-04 20:11

Mogens... <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev :

>Ascona må det iøvrigt være...

Netop - en B model, i god stand, dog mangler den en maskine


--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Morten Fruergaard (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 04-03-04 20:17

jan@stevns.net wrote:
>> Ascona må det iøvrigt være...
>
> Netop - en B model, i god stand, dog mangler den en maskine

Så mit første gæt var reelt ikke så langt fra... .-)

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.fruergaard-racing.dk deltager i www.syverrace.dk
www.cf-offroad.dk - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...



jan@stevns.net (04-03-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 04-03-04 20:23

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev :

>Så mit første gæt var reelt ikke så langt fra... .-)

kun 14 år, eller sådan deromkring.
--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Uffe Bærentsen (05-03-2004)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 05-03-04 16:13


<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
news:upve405sa1dv29okc2sj7h6ktqaqhi7ct6@dtext.news.tele.dk...

> >Ascona må det iøvrigt være...
>
> Netop - en B model, i god stand, dog mangler den en maskine

og salige Sofie er lige stukket af hjemmefra.
Jeg kender ikke meget til Opel, ved dog at de fleste har 4 hjul.
Men kunne hun have været donor?


--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC



jan@stevns.net (05-03-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 05-03-04 20:43

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>og salige Sofie er lige stukket af hjemmefra.
>Jeg kender ikke meget til Opel, ved dog at de fleste har 4 hjul.
>Men kunne hun have været donor?

Du forstår da osse at tvære i det ;)

Jeg skal ned og bese dyret i morgen - så enten ærgrer jeg mig ad
pommeren til, eller også er det ligemeget.

Det er jo lige det, med den beskrivelse folk giver af deres pragtfulde
køretøj ..... nogen er lige vel optimistiske

Hvor dælen blev du iøvrigt af ...... nu fik jeg jo ikke pillet den
skide olieføler af - skrotnissen kom dagen før ventet ;(


--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Uffe Bærentsen (06-03-2004)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 06-03-04 11:30


<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
news:utlh40t8ip1qomi0gu2f3n2pkpkv8f61if@dtext.news.tele.dk...

> Hvor dælen blev du iøvrigt af ...... nu fik jeg jo ikke pillet den
> skide olieføler af - skrotnissen kom dagen før ventet ;(

Øhhhhhhhhhhhhhh
Var de til mig, eller en anden?



--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC



jan@stevns.net (06-03-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 06-03-04 11:57

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Øhhhhhhhhhhhhhh
>Var de til mig, eller en anden?

Det var til en anden Uffe ;) My bad.


--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

hanzen (04-03-2004)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 04-03-04 08:31


<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
news:ujkd40hc7meajcg0adb2keu9tbr5qrufbe@dtext.news.tele.dk...
> "Carsten Stage" <stage_nospam@fabel.dk> skrev :
>
> >jan@stevns.net wrote:
>
> >> Nej - men til en afveksling er det ikke en Sierra.
>
> >Scorpio?
>
> Nej - det er ikke en Ford.

Lyder fornuftigt. Man skal jo være god ved børnene.
--
hilzen
hanzen



Morten Fruergaard (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 04-03-04 08:32

hanzen wrote:
> Lyder fornuftigt. Man skal jo være god ved børnene.

Ja, det er rart at se at galskaben ikke er arvelig..

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.fruergaard-racing.dk deltager i www.syverrace.dk
www.cf-offroad.dk - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...



jan@stevns.net (04-03-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 04-03-04 09:21

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev :

>Ja, det er rart at se at galskaben ikke er arvelig..

Dohh! (Homer_mode)


--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

jan@stevns.net (04-03-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 04-03-04 09:20

"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> skrev :

>Lyder fornuftigt. Man skal jo være god ved børnene.

Harhhhhhh...... alle mine tøser (dem der må) kører da Ford

(det er brormandens yngste knejt)

--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Uffe Bærentsen (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 04-03-04 08:48


<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
news:ujkd40hc7meajcg0adb2keu9tbr5qrufbe@dtext.news.tele.dk...

> >> Nej - men til en afveksling er det ikke en Sierra.
>
> >Scorpio?
>
> Nej - det er ikke en Ford.

Det tangerer forræderi



--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC



jan@stevns.net (04-03-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 04-03-04 09:22

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

><jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
>news:ujkd40hc7meajcg0adb2keu9tbr5qrufbe@dtext.news.tele.dk...

>> >> Nej - men til en afveksling er det ikke en Sierra.

>> >Scorpio?

>> Nej - det er ikke en Ford.

>Det tangerer forræderi

Jep - og han kommer sgi'sme osse selv til at lave det meste selv


--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Uffe Bærentsen (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 04-03-04 14:04


<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
news:bnpd401hab59i0oqs7jt4ajufg18hc1vck@dtext.news.tele.dk...

> Jep - og han kommer sgi'sme osse selv til at lave det meste selv

Vil han ikke høre, så må han føle.

Har du eller brormanden ellers prøvet at forklare ham hvad billige
reservedele er ?
Når de kan plukkes friske fra gården.


--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC



jan@stevns.net (04-03-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 04-03-04 14:42

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Vil han ikke høre, så må han føle.

Helt sådan gør vi nu ikke, men de to rødder må selv deltage i løjerne,
om ikke andet kan de lære hvordan man ikke gør ;)

>Har du eller brormanden ellers prøvet at forklare ham hvad billige
>reservedele er ?
>Når de kan plukkes friske fra gården.

Ork ja ...... Den store har skam også lært at lappe en carport
sammen , og hvor usmart moon_boot's er i en Mitsu..... Colt Turbo


--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

hanzen (04-03-2004)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 04-03-04 10:16


"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4046df18$0$29304$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> <jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
> news:ujkd40hc7meajcg0adb2keu9tbr5qrufbe@dtext.news.tele.dk...
>
> > >> Nej - men til en afveksling er det ikke en Sierra.
> >
> > >Scorpio?
> >
> > Nej - det er ikke en Ford.
>
> Det tangerer forræderi

Nææh, det kaldes såmænd almindelig fornuft.
--
hilzen
hanzen



Ukendt (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 04-03-04 10:21



> > > Nej - det er ikke en Ford.
> >
> > Det tangerer forræderi
>
> Nææh, det kaldes såmænd almindelig fornuft.

Samfundsmæssigt er det da bedre at købe Ford når der skal skiftes en masse
stumper. Hvis man har en bil som aldrig går i stykker så giver det jo ikke
arbejde til andre (mekanikere, stumpefabrikanter, reservedelekspedienter osv
osv osv osv osv osv).......så det vil da være meget uforsvarligt ikke at
købe Ford

--
Tom




Roberto Saldo (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Roberto Saldo


Dato : 04-03-04 10:23

Tom wrote:
>>>>Nej - det er ikke en Ford.
>>>
>>>Det tangerer forræderi
>>
>>Nææh, det kaldes såmænd almindelig fornuft.
>
>
> Samfundsmæssigt er det da bedre at købe Ford når der skal skiftes en masse
> stumper. Hvis man har en bil som aldrig går i stykker så giver det jo ikke
> arbejde til andre (mekanikere, stumpefabrikanter, reservedelekspedienter osv
> osv osv osv osv osv).......så det vil da være meget uforsvarligt ikke at
> købe Ford

Du får 1.5 point for originalitet, det argument er da i hvert nyt.

Mvh
Roberto


Ukendt (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 04-03-04 10:29



>> Samfundsmæssigt er det da bedre at købe Ford når der skal skiftes en
masse
>> stumper. Hvis man har en bil som aldrig går i stykker så giver det jo
ikke
>> arbejde til andre (mekanikere, stumpefabrikanter, reservedelekspedienter
osv
>> osv osv osv osv osv).......så det vil da være meget uforsvarligt ikke at
>> købe Ford

>Du får 1.5 point for originalitet, det argument er da i hvert nyt.

Jep det sætter jo ikke noget gang i danmark elelr eu at købe toyota som
aldrig går i stykker og er lavet af risgnaskere

--
Tom




bme (04-03-2004)
Kommentar
Fra : bme


Dato : 04-03-04 10:28



>
> Samfundsmæssigt er det da bedre at købe Ford når der skal skiftes en masse
> stumper. Hvis man har en bil som aldrig går i stykker så giver det jo ikke
> arbejde til andre (mekanikere, stumpefabrikanter, reservedelekspedienter
osv
> osv osv osv osv osv).......så det vil da være meget uforsvarligt ikke at
> købe Ford

Du får 1.5 point for originalitet, det argument er da i hvert nyt.


Men det holder ikke en meter - set med de miljømæssig briller

/bo



jan@stevns.net (04-03-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 04-03-04 10:32

"bme" <bms@post10.tele.hej> skrev :

>Men det holder ikke en meter - set med de miljømæssig briller

Sludder - jeg kan få en donor-sierra til at holde liv i op til flere
biler, *det* er sgu' da at spare på skrottet ;)


--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

jan@stevns.net (04-03-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 04-03-04 10:31

Roberto Saldo <robertosaldo@yahoo.dk> skrev :

>Du får 1.5 point for originalitet, det argument er da i hvert nyt.

kretiviteten skal da osse belønnes : 1.5 point yderligere herfra


--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

hanzen (04-03-2004)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 04-03-04 10:46


"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:4046f4e1$0$13975$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
> > > > Nej - det er ikke en Ford.
> > >
> > > Det tangerer forræderi
> >
> > Nææh, det kaldes såmænd almindelig fornuft.
>
> Samfundsmæssigt er det da bedre at købe Ford når der skal skiftes en masse
> stumper. Hvis man har en bil som aldrig går i stykker så giver det jo ikke
> arbejde til andre (mekanikere, stumpefabrikanter, reservedelekspedienter
osv
> osv osv osv osv osv).......så det vil da være meget uforsvarligt ikke at
> købe Ford
>

Det lyder jo meget pænt og samfundsnyttigt.
Jeg må jo indrømme at jeg er en slem samfundsnasser der ikke bidrager med
ret meget.
Hvis det kan pynte lidt på mit renomme' kan jeg fortælle at jeg engang for
lææææænge siden har haft en Citroen. Den slår let en Ford i samfundsnytte.
(
Desuden skal jeg snart til syn, så jeg skal jo nok et smut forbi mekkeren
inden. Men først skal jeg en tur ind på www.krak.dk . Han kan jo være
flyttet siden jeg var der sidst )


--
hilzen
hanzen

Ford, Fiat, Fiat, Fiat, Fiat, Citroen, SAAB, SAAB, SAAB, SAAB i nævnte
rækkefølge.



Thomas Krath (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Thomas Krath


Dato : 04-03-04 17:29

>>> Nej - men til en afveksling er det ikke en Sierra.
>
>> Scorpio?
>
> Nej - det er ikke en Ford.

Lupo 3L ;)

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide



Ukendt (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 04-03-04 09:54



> Så skal vi til at finde på noget at bruge tiden på, den yngste af
> knægtene Johnny, skal jo snart ha' sig en bil : hvad mon det skal
> blive for en ?
>
> Jeg ved det, og i gætter det aldrig ;)

Han skal da have en (din) gamle jordmoder bil (Moris)
Ellers har du vel fundet en eller anden skummel kaskett 1.3 til ham.

--
Tom




jan@stevns.net (04-03-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 04-03-04 10:04

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>Han skal da have en (din) gamle jordmoder bil (Moris)

Du må da være gået helt fra Snøvsen. Ingen skal ha' den herlige gamle
kasse, ingen ;)

>Ellers har du vel fundet en eller anden skummel kaskett 1.3 til ham.

Nej - ikke med mindre der dukker en C model, med 2.0E maskine uventet
op på gårdspladsen.


--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Ukendt (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 04-03-04 10:09


<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
news:etrd401jbqmol4lutfm4mq73ib2rt5bac4@dtext.news.tele.dk...
> "Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :
>
> >Han skal da have en (din) gamle jordmoder bil (Moris)
>
> Du må da være gået helt fra Snøvsen. Ingen skal ha' den herlige gamle
> kasse, ingen ;)
>
> >Ellers har du vel fundet en eller anden skummel kaskett 1.3 til ham.
>
> Nej - ikke med mindre der dukker en C model, med 2.0E maskine uventet
> op på gårdspladsen.

NUUUU HAR JEG DET
Det er med 99,99% sikkerhed en Tipo.......(det eneste uden værdi (gratis)
jeg lige kan komme på)

--
Tom




Uffe Ravn (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Uffe Ravn


Dato : 04-03-04 10:03


<jan@stevns.net> skrev

> Tænk - vi glemte helt af fortælle, at brormandens Sierra strøg gennem
> syn i

<kvotef*ck>

> morgen - uden anmærkninger.

Det er da godt at vide det på forhånd, tillykke.

> Så skal vi til at finde på noget at bruge tiden på, den yngste af
> knægtene Johnny, skal jo snart ha' sig en bil : hvad mon det skal
> blive for en ?
>
> Jeg ved det, og i gætter det aldrig ;)

En Minirecord (Kadet) ?

Mvh.



jan@stevns.net (04-03-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 04-03-04 10:27

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Det er da godt at vide det på forhånd, tillykke.

der stod da i morges , da jeg skrev teksten - måske et batteriproblem
i kvastaturet ;)


>> Så skal vi til at finde på noget at bruge tiden på, den yngste af
>> knægtene Johnny, skal jo snart ha' sig en bil : hvad mon det skal
>> blive for en ?

>> Jeg ved det, og i gætter det aldrig ;)

>En Minirecord (Kadet) ?

Nu snerper det derhen ad - men nej, det er ikke en kadett heller

(at tro nogen bare smider en C model, med den rette motor lige foran
min snude er at være optimist)


--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Roberto Saldo (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Roberto Saldo


Dato : 04-03-04 10:32

jan@stevns.net wrote:
> "Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :
>
>
>>Det er da godt at vide det på forhånd, tillykke.
>
>
> der stod da i morges , da jeg skrev teksten - måske et batteriproblem
> i kvastaturet ;)
>
>
>
>>>Så skal vi til at finde på noget at bruge tiden på, den yngste af
>>>knægtene Johnny, skal jo snart ha' sig en bil : hvad mon det skal
>>>blive for en ?
>
>
>>>Jeg ved det, og i gætter det aldrig ;)
>
>
>>En Minirecord (Kadet) ?
>
>
> Nu snerper det derhen ad - men nej, det er ikke en kadett heller

Det er vel ikke den smukke Ascona, B-modellen for bagstræk?

Men en moderat mølle bliver den vild.

<http://www.kolumbus.fi/revirtan/auto.html>

Finner er for vilde.

Mvh
Roberto


jan@stevns.net (04-03-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 04-03-04 11:10

Roberto Saldo <robertosaldo@yahoo.dk> skrev :

>Det er vel ikke den smukke Ascona, B-modellen for bagstræk?

Nej - desværre - det er efter min mening en ualmindelig godt skåret
bil, omend den ikke kan måle sig med Rekord D

>Men en moderat mølle bliver den vild.

Og med en Gullabo maskine bliver den afsindig

>Finner er for vilde.

Kun for vilde, det afsindige lader de svenskerne om ;)

Gullabo i en fed powerslide :

http://www.stahlmotor.se/bilder/opel/Ascona1.JPG

og manta'en der åd dem alle

http://www.stahlmotor.se/bilder/opel/EbbeA.jpg


--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Uffe Ravn (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Uffe Ravn


Dato : 04-03-04 12:11


<jan@stevns.net> skrev

> >Det er vel ikke den smukke Ascona, B-modellen for bagstræk?
>
> Nej - desværre - det er efter min mening en ualmindelig godt skåret
> bil, omend den ikke kan måle sig med Rekord D

Var det ikke Ascona B modellen der kostede mange knaster?

Mvh.



jan@stevns.net (04-03-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 04-03-04 13:03

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Var det ikke Ascona B modellen der kostede mange knaster?

Nøehhh - den har jo 1.9SH eller 2.0SH maskinen - jeg har ikke hørt
de skulle være sarte

/de lærte hurtigt at forhøje oliestanden i toppen ;)


--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

jan@stevns.net (04-03-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 04-03-04 13:44

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Var det ikke Ascona B modellen der kostede mange knaster?

det var, som Robert fik skrevet til mig, istedet for til gruppen :

citat :

Ascona C spiste knaster de første årgange, men det blev hurtigt
rettet. Noget med hærdningen ikke var helt optimal.

Mvh
Roberto


--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Roberto Saldo (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Roberto Saldo


Dato : 04-03-04 15:38

jan@stevns.net wrote:
> "Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :
>
>
>>Var det ikke Ascona B modellen der kostede mange knaster?
>
>
> det var, som Robert fik skrevet til mig, istedet for til gruppen :
>
> citat :
>
> Ascona C spiste knaster de første årgange, men det blev hurtigt
> rettet. Noget med hærdningen ikke var helt optimal.
>
> Mvh
> Roberto


Whoops!

Mvh
Roberto (fede fingre)


peter (04-03-2004)
Kommentar
Fra : peter


Dato : 04-03-04 19:44

En ascona B er den bedste bil jeg nogensinde har haft, totalt fed bil at
køre i, men noget ustabil om vinteren, men umådelig sjov alligevel..
Desværre er der ikke så mange af dem længere og svære at finde til billige
penge - Hvis der er nogen der har en billigt til salg må de da gerne
henvende sig..
"Roberto Saldo" <robertosaldo@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:4046f775$0$1597$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
jan@stevns.net wrote:
> "Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :
>
>
>>Det er da godt at vide det på forhånd, tillykke.
>
>
> der stod da i morges , da jeg skrev teksten - måske et batteriproblem
> i kvastaturet ;)
>
>
>
>>>Så skal vi til at finde på noget at bruge tiden på, den yngste af
>>>knægtene Johnny, skal jo snart ha' sig en bil : hvad mon det skal
>>>blive for en ?
>
>
>>>Jeg ved det, og i gætter det aldrig ;)
>
>
>>En Minirecord (Kadet) ?
>
>
> Nu snerper det derhen ad - men nej, det er ikke en kadett heller

Det er vel ikke den smukke Ascona, B-modellen for bagstræk?

Men en moderat mølle bliver den vild.

<http://www.kolumbus.fi/revirtan/auto.html>

Finner er for vilde.

Mvh
Roberto



Jan Vennike (05-03-2004)
Kommentar
Fra : Jan Vennike


Dato : 05-03-04 18:11



<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
news:ttfd40t21mdvc948pl1uuaf2m26uv0v085@dtext.news.tele.dk...
>
> morgen rødder ;) (og de der...)
>
> Tænk - vi glemte helt af fortælle, at brormandens Sierra strøg gennem
> syn i går morgen - uden anmærkninger.
>
> Den gamle motor fra den brune Sierra Stationcar (Hej Vennike!) kunne
> sgu' stadig brilliere, ved at gå flot co: 0.3
>
> Egentligt ganske imponerende, at dem motor stadig triller så flot,
> jeg var lige et smut i Hillerød i den , da synet var overstået, og
> maskinen kan stadig rende rigtigt pænt langt på literen - 14.5km/L
>
> Vi har da også regnet en smule på økonomien i det hele, og på
> bundlinien har det kostet os lidt mere end vi havde regnet med, men på
> den anden side, ved vi jo også at han nu har en ualmindeligt sund bil.
>
> Der er ikke antydning af rust i bunden (mere!) - stort set hele
> undervognen er jo ny, dørene har fået nye bunde, at der røg en
> forrude midt i det hele, skriver vi på kvajekonto'en.
>
> Noget med at huske at en giraf med lang hals, og en motor i galgen
> ikke er godt at pudse ruder med...... hehe
>
> men summa summarum - kan bilen (og det gør den) holde de næste 4 år,
> så er prisen 225.- pr måned. Det kan man sgu'tte engang købe en
> Suzuki Akto for.
>
> Så skal vi til at finde på noget at bruge tiden på, den yngste af
> knægtene Johnny, skal jo snart ha' sig en bil : hvad mon det skal
> blive for en ?
>
> Jeg ved det, og i gætter det aldrig ;)
>
>
>
>
> --
> jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
> Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Jamen, jeg er da glad for at bilen fik en værdig død, ved at være donor for
en eller flere biler hos dig og din familie.

Det var jo heller ikke ligefrem biler du står og mangler, så det kan da vel
ikke gøre noget at der forsvinder en

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me



jan@stevns.net (05-03-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 05-03-04 18:28

"Jan Vennike" <jan@GARFIELDvennike.dk> skrev :

>Jamen, jeg er da glad for at bilen fik en værdig død, ved at være donor for
>en eller flere biler hos dig og din familie.

Dens ånd, lever jo videre ;) På turen Hillerød og hjem, var det et
helt dejavu, lyden fra maskineriet kendte jeg jo ;)

>Det var jo heller ikke ligefrem biler du står og mangler, så det kan da vel
>ikke gøre noget at der forsvinder en

Nu røg der jo 4 biler væk, så jeg kan se min gårdsplads igen ;)


--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177523
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408678
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste