Udlejning af volvo v70
Fra : IDResonant

Dato : 03-03-04 21:22

Hej - overvejer at leje en af volvos flagskibe (ex en v70) men kan
ikke finde et udlejningsselskab der kan garantere sådan en model, har
prøvet de forskellige avis og europcar osv.. Nogle der kender et sted
hvor man kan leje sådan et monster???

Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 03-03-04 21:57

"IDResonant" <totally81@hotmail.com> wrote in message

I så fald er det da absurd, at Europcar netop har en V70 på billedet under
deres H-gruppe. Når du skriver "Monster", hvad mener du så? Hvis du vil have
en hurtig bil, har de næppe en med turbo.

Vh

Morten

Fra : Brizz

Dato : 03-03-04 22:19

> [...]
> ikke finde et udlejningsselskab der kan garantere sådan en model, har
> prøvet de forskellige avis og europcar osv.. Nogle der kender et sted

Snak med Europcars lufthavns afd. De har helt sikkert en hvis de har en i
deres flåde.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 03-03-04 22:35

"IDResonant" <totally81@hotmail.com> wrote in message
Hertz påstår også, at de har V70 til kr. 1595 for en hel weekend inkl. 300
km!

http://www.hertzdk.dk/default.asp?sectionID=6&lightpageID=18

Vh

Morten

Fra : MA

Dato : 04-03-04 10:33

Har lejet Volvo V70 et par gange i henholdsvis Helsingborg og Malmø. Det var
næsten ½ pris af i Danmark. Brugte Totalrental.se, men de er p.t. ved at
blive fusioneret med Statoil. Ellers forsøg Q8, der har prisgaranti og lejer
fx en V70 i 1 uge for 3300 SKr (700 km) eller 1330 SKr for 1 weekend (300
km); dog 5300 SKr henholdsvis 1990 SKr med fri km
http://www.okq8.se/okq8/main/index2.shtml?produkter_tjanster.

- MA

Fra : MA

Dato : 04-03-04 10:59

> [...]
> ikke finde et udlejningsselskab der kan garantere sådan en model, har
> prøvet de forskellige avis og europcar osv.. Nogle der kender et sted

For kun 2.550 DKr kan du leje en Volvo V70 i 1 uge med fri km hvis du kikker
http://www.okq8.se/okq8/main/index2.shtml?produkter_tjanster og vælger
Hyrbilar - Prislistor - Sportlovsbil - EK. Gælder indtil 8. marts og du kan
køre i hele Norden.

Venligst
- MA

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 04-03-04 11:01

"MA" <ma_dk@nospamhotmail.com> wrote in message news:4046fdd9$0$27457$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> [...]
> Hyrbilar - Prislistor - Sportlovsbil - EK. Gælder indtil 8. marts og du kan

Bortset fra i Danmark

/Jakob

Fra : IDResonant

Dato : 04-03-04 17:29

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> wrote in message news:<c26up0$qon$1@sunsite.dk>...

> Bortset fra i Danmark
>
> /Jakob

oki- takker for alle svarene, nogle gange kan man ikke se skoven for bar træer!
Skal først bruge den i maj.

Fra : IDResonant

Dato : 21-03-04 22:17

> Bortset fra i Danmark
>
> /Jakob

Hvorfor kan man ikke køre i DK? Kan ikke se det nogen steder.
Anyways, nogle der ellers har konkrete erfaringer med v70 udlejning i
malmö? (Bor v/lufthavnen, så det er en hurtig tur derover og kan måske
spare penge?)

Fra : IDResonant

Dato : 28-03-04 11:47

totally81@hotmail.com (IDResonant) wrote in message news:<df50b61.0403211317.1b44db2a@posting.google.com>...

> [...]
> Anyways, nogle der ellers har konkrete erfaringer med v70 udlejning i
> malmö? (Bor v/lufthavnen, så det er en hurtig tur derover og kan måske

Anyone?

Fra : Lars Frandsen

Dato : 28-03-04 14:31

> [...]

Fordi du som bosiddende i DK ikke må føre en udenlandsk indregistreret bil.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-03-04 14:39

On Sun, 28 Mar 2004 15:31:14 +0200, Lars Frandsen wrote:

> Fordi du som bosiddende i DK ikke må føre en udenlandsk indregistreret bil.

Seriøst?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 28-03-04 14:41

On Sun, 28 Mar 2004 15:39:07 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<visit_my@website.invalid> wrote:

>Seriøst?

Næh, der gælder jo særlige regler ved udlejningsvogne.

/Mogens

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-03-04 14:47

On Sun, 28 Mar 2004 15:41:28 +0200, Mogens Knudsen wrote:

> Næh, der gælder jo særlige regler ved udlejningsvogne.

Okay så er jeg mere rolig.

Men er det korrekt med normale biler, at jeg fx. som dansker ikke må
føre en tysk automobil?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-03-04 14:54

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> skrev :

>Men er det korrekt med normale biler, at jeg fx. som dansker ikke må
>føre en tysk automobil?

Jep - som hovedregel, må man kun føre en udenlands indregistreret bil,
såfremt ejeren er med i bilen.

(det har været oppe tidligere i gruppen)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-03-04 16:30

On Sun, 28 Mar 2004 15:53:58 +0200, jan wrote:

> Jep - som hovedregel, må man kun føre en udenlands indregistreret bil,
> såfremt ejeren er med i bilen.

Okay så blev jeg _det_ klogere

Fra : Per Tolbøll

Dato : 04-03-04 23:25

Herz i Odense har mindst een i stalden - automatgear, læderstue og hele
svineriet.
Havde fornøjelsen for en lille måned siden, så de har den sikkert endnu...

----

Med Venlig Hilsen
/Per Tolbøll