skift af tandrem i Holbæk
Fra : land

Dato : 03-03-04 20:06

Nogen der kender et godt værksted i nærheden af holbæk til skift af tandrem
på toyota corolla ??

Fra : Peter C:\\>

Dato : 03-03-04 21:58

"land" <lanthermus@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der kender et godt værksted i nærheden af holbæk til skift af
tandrem
> på toyota corolla ??

Aut. Toyotaværksted, Niels H. Ebdrup, Tåstruphøj 1, 4300 Holbæk er jo den
der umiddelbart lige springer i tankerne

MVH Peter C:\

Fra : land

Dato : 03-03-04 22:25

"Peter C:\>" <pede_71@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> tandrem
>
> Aut. Toyotaværksted, Niels H. Ebdrup, Tåstruphøj 1, 4300 Holbæk er jo den
> der umiddelbart lige springer i tankerne

glemte jeg at skrive billigt - hvad det så end er????

Fra : Jimmy Nystrup

Dato : 03-03-04 23:11

Enhver baggårdsmekaniker med hænderne bundet på ryggen, kan skifte remmen på
sådan en Corolla der, så det er bare omat finde det nærmeste værksted og få
bestilt en tid, ellers bliver det bare for dyrt hvis den knækker.

Fra : land

Dato : 04-03-04 02:11

"land" <lanthermus@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der kender et godt værksted i nærheden af holbæk til skift af
tandrem
> på toyota corolla ??

hvad koster det??

Fra : Hit

Dato : 05-03-04 12:44

Afhængig af model, så koster remmen fra 70 - 270 kroner, og så længe
den gamle ikke er knækket, så tager det aller højst ½ time at skifte
den.

Niels

Fra : Peter C:\\>

Dato : 07-03-04 00:56

"Hit" <hits@hit.com> skrev i en meddelelse
> Afhængig af model, så koster remmen fra 70 - 270 kroner, og så længe
> den gamle ikke er knækket, så tager det aller højst ½ time at skifte
> den.

Dog skal man også huske at skifte medløberhjul og strammerulle (mener jeg
man kalder dem), da et evt slid i disse vil kunne krænge remmen af, og have
samme kedelige indflydelse på ventilerne, som hvis remmen springer.

Jeg har fundet min gamle regning fra Sep 1998 da en kammerat og jeg skiftede
rem på min daværende Corolla
Delene blev købt originalt, da de dengang ikke fandtes uorginale (det ved
jeg ikke om de gør nu om dage)

Det ene hjul kostede 372,- og det andet 243,- + moms
Remmen gav jeg vist ca. 100,- for uoriginalt

Der var ingen arbejdsløn, da vi selv lavede det hjemme i carporten

MVH Peter C:\