Hvor udrettes en skæv fælg?
Fra : J Nielsen

Dato : 03-03-04 08:03

Jeg har en alu-fælg, der iflg. FDM-test er lidt skæv og u-rund, efter den
var oppe og kysse kantstenen og samtidigt fik et grimt stort hak i kanten.

Desværre er den udgået af produktion, og jeg kan derfor ikke købe en ny. Min
økonomi er ikke til at købe 4 nye alu-banditter.

Jeg bor i Kbh, og har hørt at man kan få rettet en fælg ud så den bliver
dejlig rund igen og måske også lavet mit hak i kanten ... men hvem gør sådan
noget?? Hvor kan jeg få min fælg rettet og gjort fin igen??

Stor hilsen
J Nielsen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-03-04 11:35

J Nielsen wrote:
> [...]
> bliver dejlig rund igen og måske også lavet mit hak i kanten ... men
> hvem gør sådan noget?? Hvor kan jeg få min fælg rettet og gjort fin

Prøv at ringe/skrive til dem her:
http://www.chipsaway.dk/
De skulle vist kunne klare det.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 03-03-04 12:02

"J Nielsen" <janus@prime-agency.dk> wrote in message
> Jeg har en alu-fælg, der iflg. FDM-test er lidt skæv og u-rund, efter den
> var oppe og kysse kantstenen og samtidigt fik et grimt stort hak i kanten.

Det var oppe i teknik gruppen for 2dage siden - der kom følgende forslag: