Plastdimmer til samling af instrumentbrædt~
Fra : anders majland

Dato : 02-03-04 19:56

Altså når man har 2 stykker plast med hvert et 5mm hul der lægges over
hinanden så er det i mangel biler bare samlet med at man stikket et
stykke plast i og skrue en plastik skrue ned i det man puttede i først

Ford/mazda har en 6mm som standard - Jeg skal bruge nogle til 5mm.

Noget bud på hvem jeg skal opsøge ?

(Nej det er ikke til en bil

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-04 20:46

> [...]
> stykke plast i og skrue en plastik skrue ned i det man puttede i først
>
> Ford/mazda har en 6mm som standard - Jeg skal bruge nogle til 5mm.

Ford kunne da være et bud. På min mondeo sidder inderskærmene fast med både
5 og 6 mm plaststykker med en skue i.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : anders majland

Dato : 02-03-04 23:52

> Ford kunne da være et bud. På min mondeo sidder inderskærmene fast
> med både 5 og 6 mm plaststykker med en skue i.

Jeg har været hos en ford forhandler i søborg ... Men måske jeg skal
bruge det rigtige varenummer for at kunne købe sådanne dimser .... Jeg
havde en forventning om at de havde et "rigtigt" værksted havde en lille
reol med den slags ting ....

Fra : Mogens...

Dato : 07-03-04 15:03

On Tue, 2 Mar 2004 23:52:20 +0100, "anders majland"
<anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:

> [...]
>bruge det rigtige varenummer for at kunne købe sådanne dimser .... Jeg
>havde en forventning om at de havde et "rigtigt" værksted havde en lille

Det er helt umuligt - kender det fra min bil. Skulle liiige bruge et
par stykker til at holde beklædningen i min Omega, hvorfor jeg fandt
et "Opel-lager" i Ballerup. Trods "billeder" og anden dok. på min
eksakte bil fandt de aldrig, hvad jeg skulle bruge. Aldrig

/Mogens