puuldowndåse
Fra : Dorthe, Rose & Ander~

Dato : 02-03-04 16:50

Hej...

Jeg har et problem med min bil den vil ikke rigtigt bruge automatchokere før
den
har stået med og fået speeder i 3-5 min eller man har kørt ca. 1,5KM så
tager
den ved, og bliver var som den skal!!!! men den hopper lidt i tomgang!!!

her for et stykke tid siden begynde den at hyle ude i motoren når den var
varm
jeg fandt udad at det var en pulldown hvor der går 2 vaccumslanger ind i jeg
gik
uden om dåsen så nu hyler den ikke men det er ikke blevet bedre end før med
automatchoker...

er der den "dåse" eller er der andre foreslag!?!?!

Anders

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-04 18:30

"Dorthe, Rose & Anders" skrev

SNIP om automatchokerbøvl.

> Anders

Det ville hjælpe gevaldigt, hvis vi kunne få at vide hvilken bil der er
tale om

VenHils
Peter

Fra : Dorthe, Rose & Ander~

Dato : 03-03-04 05:58

undskyld men dette indlæg har jeg før lagt ud i et forum hvor det var lidt
åbenlyst og hvor der i min profil stod hvilken bil jeg har men her står
det!!!

Golf 1989 1,8 med en pierburg kab.

jeg undskylder mange gange at jeg ikke var mere præcis!!!

Anders