Kørte min bil ind i bropille... :(
Fra : Jonas R.

Dato : 01-03-04 10:42

Surt...

Havde lige gang i et godt ræs med en Golf 32, og ligger faktisk foran...

Men så kørte vi gennem en tunnel hvor der er sådan nogle betonpiller i
midten, da min bil glider lidt med bagenden, og så mister jeg bare
fuldstændig kontrollen... Og selvfølgelig smadre jeg lige ind i en af de der
beton ting der... Og Golfen flyver forbi...

Grr... Hader det her.. Og nu havde jeg endda lige fået lavet mit 4 gear og
ordnet min front spoiler...

Nå sådan er det jo bare når det går får hurtigt i NFS Underground...

Må jo bare prøve banen igen... ;) ;)

Lånt fra www.toyotaextreme.dk

/Jonas

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-03-04 10:46

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev :

>Nå sådan er det jo bare når det går får hurtigt i NFS Underground...

Skulle lige til at ..........

;)

Fra : Jonas R.

Dato : 01-03-04 10:48

jan@stevns.net wrote:

> Skulle lige til at ..........
>

> ;)

Yeah røg selv pladask i inde på www.toyotaextreme.dk ... Os mest fordi han
har skrevet den med smileys og det hele.... Tænkte damn mand han tar det sku
let at han lige har bustet sin bil ....

/Jonas

Fra : Roberto Saldo

Dato : 01-03-04 11:02

Jonas R. wrote:
> [...]
> fuldstændig kontrollen... Og selvfølgelig smadre jeg lige ind i en af de der
> Nå sådan er det jo bare når det går får hurtigt i NFS Underground...

Billigt og så slipper man for vrøvlet med blod og glasskår alle vegne :)

--
Roberto Saldo

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-04 11:19

> [...]
der
> beton ting der... Og Golfen flyver forbi...

Du skal bare køre hårdt ind i siden hvis nogen kommer op på siden af dig.
Det bedste er at vente til det er lidt før en stolpe eller anden trafikant.
Så smadrer de bilen mod forhindringen.....det er SÅDAN man kører bil.

Men det dur ikke hvis du presser for blødt......du skal hamre hårdt ind i
siden så de virkelig ryger ud af kurs.

Det er faktisk mange ting i denne adfærd som man kunne bruge i anden
sammenhæng.

--
Tom

Fra : Roberto Saldo

Dato : 01-03-04 11:26

Tom wrote:

> [...]
> Så smadrer de bilen mod forhindringen.....det er SÅDAN man kører bil.
>
> Men det dur ikke hvis du presser for blødt......du skal hamre hårdt ind i

Specielt hvis man rammmer dem lige på bagpanelet, så deres baghjul
mister grebet :)

> Det er faktisk mange ting i denne adfærd som man kunne bruge i anden
> sammenhæng.

Hvor??

--
Roberto Saldo (sørg for at det tæller)

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-04 12:15

> Hvor??

I den daglige kamp i trafikken

--
Tom

Fra : Roberto Saldo

Dato : 01-03-04 12:49

Tom wrote:

> I den daglige kamp i trafikken

Det lyder som om du har været i Kjøvenhaunstrup fornyligen ;))

Der var faktisk en Gårhlf der forsøgte at presse mig på lignende vis
imorges.

På det lange stykke hvor man kan komme fra hareskovmotorvejen (ind mod
byen) til motorring 3 er der en 2km lang ind/ud-fletningsbane hvor vi
selvf. skiftede ud så snart muligheden bød sig (der er altid ballade der).

Så kommer der altid de her båtnakker der ræser frem og vil ind
forrest, desværre lå der en langsom potte med 90 og spærrede deres
bane så de alle måtte blokere bremser. Nazipotten ligger lige klods ud
for mig, begynder at vise af og mase ind i min bane.

Det var sq et held at han opdagede at jeg ikke havde tænkt mig at
(kunne heller ikke) gøre noget som helst.

Hvad er det for noget fis folk er begyndt på?
Mase ind hvor der dårligt er plads til et stykke papir?

--
Roberto Saldo (hvad hulen tænker de egentlig på?)

Fra : Henning

Dato : 01-03-04 13:14

> [...]
>(kunne heller ikke) gøre noget som helst.
>
>Hvad er det for noget fis folk er begyndt på?
>Mase ind hvor der dårligt er plads til et stykke papir?

Fletteregel?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Roberto Saldo

Dato : 01-03-04 13:23

Henning wrote:

> Fletteregel?

Hvis han krydser en stiplet linie og jeg kører ligeud i min bane uden
at krydse noget (ingen af vore baner ophører) som helst er det et
vognbaneskift han foretager, og han har det fulde ansvar for manøvren.

Men du må da gerne elaborere din mening.

--
Roberto Saldo

Fra : Roberto Saldo

Dato : 01-03-04 13:39

Roberto Saldo wrote:
> [...]

Desuden hedder det flettepligt og der skiltes med det :)

Fra : Henning

Dato : 01-03-04 14:09

On Mon, 01 Mar 2004 13:39:05 +0100, Roberto Saldo <rs@yahoo.dk> wrote:

>Desuden hedder det flettepligt og der skiltes med det :)

Nu er jeg ikke klar over om der er striber i vejen på den omtalte
atrækning - men der var måske en årsag til at modparten forsøgte at
klemme sig ind?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Roberto Saldo

Dato : 01-03-04 14:15

Henning wrote:

> Nu er jeg ikke klar over om der er striber i vejen på den omtalte
> atrækning - men der var måske en årsag til at modparten forsøgte at
> klemme sig ind?

Han var med god fart ved at pande ind i en anden bilist og blev
'lukket inde' i trafikken af sin handling.

Han kunne var ha' taget den lidt med ro, så havde der nok været bedre
tid til overblik.

--
Roberto Saldo

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-04 14:56

> Fletteregel?

....og det er her remmen hopper af.......Hvis man vil være først så giver man
sig ikke

--
Tom

Fra : Roberto Saldo

Dato : 01-03-04 15:13

Tom wrote:

> ...og det er her remmen hopper af.......Hvis man vil være først så giver man
> sig ikke

Alt med rimelighed.

Det skal jo nødig være sådan at alle manøvrer man foretager i
trafikken absolut *skal* være hasarderet og på et hængende hår.

--
Roberto Saldo

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-04 15:20

> Alt med rimelighed.
>
> Det skal jo nødig være sådan at alle manøvrer man foretager i
> trafikken absolut *skal* være hasarderet og på et hængende hår.

Man bliver ikke "danmarks værste billist" hvis man ikke har VILJEN til at
ville sejre

--
Tom

Fra : Roberto Saldo

Dato : 01-03-04 15:39

Tom wrote:

> man

> Man bliver ikke "danmarks værste billist" hvis man ikke har VILJEN til at
> ville sejre

:)

Jeg har sagt det før og jeg siger det igen: Enten er man et forbillede
for andre eller også er man til skræk og advarsel.

Jeg poster et par skilte i binaer.motor med forklaring til dem der er
i tvivl om flettepligt :)

--
Roberto Saldo

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 01-03-04 12:41

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> wrote in message news:c1v2e3$6vc$1@news.net.uni-c.dk...

> Specielt hvis man rammmer dem lige på bagpanelet, så deres baghjul
> mister grebet :)

Er det overhovedet nødvendigt at ramme dem?
http://acoustics.aau.dk/~jaj/fun/antena1wheel.mpg (2.8MB)

/Jakob

Fra : Roberto Saldo

Dato : 01-03-04 13:04

Jakob Jeppesen wrote:

> Er det overhovedet nødvendigt at ramme dem?
> http://acoustics.aau.dk/~jaj/fun/antena1wheel.mpg (2.8MB)

Heh! Så kan han lære det!

--
Roberto Saldo

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 01-03-04 14:18

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> wrote in message news:c1v85i$8pc$1@news.net.uni-c.dk...

> Heh! Så kan han lære det!

Jep

/Jakob

Fra : Roberto Saldo

Dato : 01-03-04 14:22

Jakob Jeppesen wrote:

> Jep

Men det må være et filmstrick for Ladaen overhaler!

--
Roberto Saldo

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 01-03-04 15:04

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> wrote in message news:c1vcnf$a9g$1@news.net.uni-c.dk...

> Men det må være et filmstrick for Ladaen overhaler!

Tjah - jeg synes det hele ser lidt ud som om det foregår i slow...

/Jakob

Fra : Jesper

Dato : 14-03-04 10:45

> [...]
> siden så de virkelig ryger ud af kurs.
>
> Det er faktisk mange ting i denne adfærd som man kunne bruge i anden

Det allerbedste er hvis man kan gøre det på db. sporede landveje uden
autoværn på midten.
man ligger sig i indebanen, med pæn fart. Når man så bliver overhalet af en
bil som kun kører lidt hurtigere end en selv, kan man accellerere hurtigt og
banke hårdt ind i den overhalende bil. Ofte kan man have held til at skubbe
den helt over i modsatte vognebane, og hvis der så kommer modkørende biler
er den bare hjemme.

Det fede er så at se i bagspejlet hvordan det hele ligesom "klumper sammen".
thihihi

Fra : Per

Dato : 01-03-04 17:00

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> beton ting der... Og Golfen flyver forbi...
>
> Grr... Hader det her.. Og nu havde jeg endda lige fået lavet mit 4 gear og

----------

Ja som jeg har skrevet før - unge mennesker kan ikke køre bil. De kan
simpelthen ikke magte alle de kræfter sådan en bil har.

I er jo slet ikke uddannede til at køre på den måde - og så er det, at det
går galt.

Vent til i har erfaringen til at fyre den af - det tager mange år at blive
en god billist - den der venter længe venter godt!!

Mvh. Per!

---
Denne mail er certificeret virusfri

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 01-03-04 18:15

> [...]
blive
> en god billist - den der venter længe venter godt!!

Du har ganske ret, men jeg tror du har glemt at scrolle helt ned i bunden af
beskeden:

Så er det ikke helt så slemt :)

/Kasper Hansen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-03-04 23:53

On Mon, 01 Mar 2004 17:00:15 +0100, Per wrote:

> [...]
>
> Vent til i har erfaringen til at fyre den af - det tager mange år at blive
> en god billist - den der venter længe venter godt!!

Nu er hele indlægget jo en stor joke... men såfremt den var autentisk...
hvem siger så vor gode ven Jonas er en ung person?

Hvem siger han ikke kan være ung SAMT være superbilist? (ja de findes
altså

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : jan@stevns.net

Dato : 02-03-04 00:01

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> skrev :

>Hvem siger han ikke kan være ung SAMT være superbilist? (ja de findes
>altså

Dem der siger det ?

hehe..

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-03-04 08:36

On Tue, 02 Mar 2004 00:00:53 +0100, jan wrote:

> Dem der siger det ?

Unge

Jeg undrer mig bare over, at min mor kan få billigere forsikring når jeg
i en alder af 23 har større erfaring med, at håndtere en bil i farlige
situationer...

Hun kører mormorkørsel til og fra arbejde (ca. 5 km i alt hver dag) og
kører altid lige efter bogen... ligger aldrig og leger, presser bilen og
lærer den at kende... hvad faen vil hun gøre den dag hun får brug for
den erfaring/viden? Ikke en døjt... hun kan måske prøve, at huske det
hun lærte for 30 år siden til køretimerne... mon det går godt? A' har
godt nok mine twiwl... :-/

Nu gælder det ikke kun hende, men stort set alle kvinder

Jeg vil til en hver tid påstå, kvik kørsel eller ej, at jeg er en bedre
bilist end hun nogensinde har været/bliver. Efter 150000km på vejene i
en alder af 23 år skal jeg stadig betale svimlende summer til
forsikringsselskaberne.. "jamen du er jo kun 23".. ja og hvad så? Jeg
kører sq bedre end du gør (henvist til den ældre dame i telefonen).

Nå.. et lille surt opstød herfra.. jeg skal nok blive gammel en dag og
lave livsfarlige fejl på min billige forsikring og så fryde mig over
sønnike som til den tid kører bedre end mig og mere sikkert, men skal
bonges for vildt af selskaberne

Fra : Roberto Saldo

Dato : 02-03-04 08:10

Per wrote:

> [...]
>
> Vent til i har erfaringen til at fyre den af - det tager mange år at blive
> en god billist - den der venter længe venter godt!!

Man kunne tilføje gamle folk kan hjerken læse indenad eller køre bil :)

--
Roberto Saldo

Fra : jan@stevns.net

Dato : 02-03-04 08:34

Roberto Saldo <rs@yahoo.dk> skrev :

>Man kunne tilføje gamle folk kan hjerken læse indenad eller køre bil :)

og de gamle knarke siger fnisende : de unge ka' sgu'tte stave ;)

Fra : Roberto Saldo

Dato : 02-03-04 09:05

jan@stevns.net wrote:

> og de gamle knarke siger fnisende : de unge ka' sgu'tte stave ;)

Mit Logitech radiotastatur trænger bare til nye batterier.

--
Roberto Saldo

Fra : jan@stevns.net

Dato : 02-03-04 09:33

>Mit Logitech radiotastatur trænger bare til nye batterier.

Du ved godt hvad fandens kat døre af ?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 02-03-04 09:35

jan@stevns.net skrev :

>Du ved godt hvad fandens kat døre af ?
^^^^

Se bare der ..... helt uden batterier ;)

Fra : Roberto Saldo

Dato : 02-03-04 09:42

jan@stevns.net wrote:

> ^^^^
>
> Se bare der ..... helt uden batterier ;)

Nemesis!

Vejen til helvede er brolagt med dårlige undskyldninger og curiosity
killed the cat.

Men hvad f* har det med f* at gøre?? ;)

--
Roberto Saldo (fede fingre og mad i tastaturet giver uforståelige emails)

Fra : Claus Fabritius

Dato : 02-03-04 08:27

> Ja som jeg har skrevet før - unge mennesker kan ikke køre bil. De kan
> simpelthen ikke magte alle de kræfter sådan en bil har.

Jeg ved det godt. Jeg er en dårlig bilist pga. min alder. e 111 heste er
helt overvældende, og jeg må hellere begynde at besøge en kørelærer igen, så
jeg kan få noget erfaring imens der sidder en ansvarlig, erfaren og moden
mand ved siden af mig.

> I er jo slet ikke uddannede til at køre på den måde - og så er det, at det
> går galt.

Det kan godt være at jeg spørger dumt, men bliver man uddannet til at køre
race når man bliver ældre?

> Vent til i har erfaringen til at fyre den af - det tager mange år at
blive
> en god billist - den der venter længe venter godt!!

Sagt som en sand... Tja... Hvad kalder man sådan nogen der mener at de er
meget bedre end alle dem der er yngre, blot fordi alting står meget værre
til i dagens Danmark end den gang de var unge. Nå ja - Gamle mennesker :)

Måske skulle du lige læse det du svarer på inden du går i selvsving :)
--
Claus Fabritius
Livet er dyrt for unge med såkaldte specialbiler

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-03-04 08:29

On Tue, 02 Mar 2004 08:27:28 +0100, Claus Fabritius wrote:

> Det kan godt være at jeg spørger dumt, men bliver man uddannet til at køre
> race når man bliver ældre?

Nope, man bliver blot mere træg, laver flere fejl samt får billigere
forsikring... go figure ?

> Måske skulle du lige læse det du svarer på inden du går i selvsving :)

Thihi

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 02-03-04 08:36

"Per" <mesked@hotmail.com> wrote in message

> [...]
blive
> en god billist - den der venter længe venter godt!!

Ventede du også til sidste linie i indlægget ?

--
mvh/rg. Christian
Her skulle der have stået

Fra : Jonas R.

Dato : 02-03-04 15:39

Per wrote:
> Vent til i har erfaringen til at fyre den af - det tager mange år at
> blive en god billist - den der venter længe venter godt!!

Hehe ro på Per, tror ikke det tager mig mange år at lære at køre NFSU ... ;)

Du skal lige læse hele indlæget inden du dømmer....

/Jonas

Fra : Thomas Krath

Dato : 01-03-04 20:14

> Nå sådan er det jo bare når det går får hurtigt i NFS Underground...
>
> Må jo bare prøve banen igen... ;) ;)

Alt for fedt indlæg ;)

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : Jonas R.

Dato : 02-03-04 15:38

Thomas Krath wrote:

> Alt for fedt indlæg ;)

Hehe ... Ja som om jeg kun lige ville være ved at tage en Golf R32, dem æder
vi jo til morgenmad ik thomas :) hehe

Fra : Thomas Krath

Dato : 02-03-04 23:28

> Hehe ... Ja som om jeg kun lige ville være ved at tage en Golf R32,
> dem æder vi jo til morgenmad ik thomas :) hehe

Det er jo det... det var derved jeg fandt ud af det ikke kunne være rigtig
;)

WROOOMMM!