Topgear på mandag (TV3+)
Fra : Ukendt

Dato : 29-02-04 21:08

Til orientering, starter TopGear på TV3+. Den første kommer på mandag,
kl. 21 et eller andet.

Det plejer at være garanti for mange fede biler.

Mvh. Brian

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 01-03-04 18:35

On 2004-02-29, Brian B Christensen <> wrote:
> Til orientering, starter TopGear på TV3+. Den første kommer på mandag,
> kl. 21 et eller andet.
>
> Det plejer at være garanti for mange fede biler.

Jeg håber de sender dele af udsendelserne som BBC World skær ud.

Fra : BS

Dato : 01-03-04 21:27

> kl. 21 et eller andet.
21.40 på 3+

Fra : NielSV650

Dato : 01-03-04 21:50

"Brian B. Christensen" <b r i a n s n a b e l a b r i n c h d o t i t> wrote
in message news:ihh4401rpghh1gluaspsk37arvno2j28ke@4ax.com...
> Til orientering, starter TopGear på TV3+. Den første kommer på mandag,
> kl. 21 et eller andet.
>
> Det plejer at være garanti for mange fede biler.

Hehe.... og RINGE oversættelse. De har lige oversat "bhp" til
"bremsehestekræfter" eller var det "hestebremsekræfter" ??
Anyway.... FLOT.... *lol*

/Niels
S FAU himmelblau
www.dfmc.dk/?id=158

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-03-04 21:54

"NielSV650" <s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> skrev :

>Hehe.... og RINGE oversættelse. De har lige oversat "bhp" til
>"bremsehestekræfter" eller var det "hestebremsekræfter" ??
>Anyway.... FLOT.... *lol*

Doh! - *den* oversættelse er skam helt efter bogen

man snakker om hvor meget man kan bremse en motor i en bænk

Fra : NielSV650

Dato : 01-03-04 22:36

<jan@stevns.net> wrote in message
> Doh! - *den* oversættelse er skam helt efter bogen
> man snakker om hvor meget man kan bremse en motor i en bænk

Ja, men hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg at det er (for nu at være
et dømmende svin) "blonde Mia" der har oversat den der....

/Niels
S FAU himmelblau
www.dfmc.dk/?id=158

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 02-03-04 22:17

On Mon, 1 Mar 2004 21:49:37 +0100, "NielSV650"
<s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> wrote:

> [...]
>
>Hehe.... og RINGE oversættelse. De har lige oversat "bhp" til
>"bremsehestekræfter" eller var det "hestebremsekræfter" ??

BHP=BrakeHorsePower=BremseHesteKræfter.

Men mener at BHP og HP ikke er helt det samme, eller er det mig der
tager fejl?

Flemming Jacobsen

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 04-03-04 12:38

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> BHP=BrakeHorsePower=BremseHesteKræfter.
>
> Men mener at BHP og HP ikke er helt det samme, eller er det mig der
> tager fejl?

BHP er HK på hjulene. HP er HK på krumtappen.

-M