Nogen med erf. i bilimport
Fra : Lars H. Jørgensen

Dato : 29-02-04 18:47

Jeg søger en person der har prøvet at importere en bil fra Tyskland.

Er der nogen der gider reflektere på denne mail.???

mvh
Lars

Fra : Thomas Krath

Dato : 29-02-04 18:47

http://bilimport.tkrath.dk - guide

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : Mogens...

Dato : 29-02-04 19:55

On Sun, 29 Feb 2004 18:47:04 +0100, "Thomas Krath"
<tkrath@SLEThotmail.com> wrote:

>http://bilimport.tkrath.dk - guide

Jep - jeg har endvidere svaret på din mail :)
Prøv at nævne, hvad du kigger på/efter.

/Mogens

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 29-02-04 20:14

Hvad vil du have svar på? Der er generelt ingen problemer i det, men lav dit
forarbejde ordentligt og kør gerne derned med en der kan sproget. Tyskerne
er ikke ret gode til andet end Tysk.

Jeg har - ligesom de to andre der har svaret - hentet et par biler dernede.
Hvis alt går vel skal jeg derned i løbet af ugen og hente en til.

MVH Klaus