Kørsel og parkering, Kbh K
Fra : Peter G C

Dato : 29-02-04 09:56

Hejsa

Kan I hjælpe mig? Jeg har et retsmøde på Nytorv, tirsdag formiddag. Hvor
parkerer jeg?

/Peter

Fra : Ukendt

Dato : 29-02-04 10:24

> Kan I hjælpe mig? Jeg har et retsmøde på Nytorv, tirsdag formiddag. Hvor
> parkerer jeg?

Der hvor der er plads......husk på der ikke er tale om bøder men kun
afgifter (500 Kr)

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Peter G C

Dato : 29-02-04 10:29

[klip]

> Der hvor der er plads......husk på der ikke er tale om bøder men kun
> afgifter (500 Kr)

hø hø

/Peter

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 29-02-04 10:59

> Hejsa
>
> Kan I hjælpe mig? Jeg har et retsmøde på Nytorv, tirsdag formiddag. Hvor
> parkerer jeg?

Q8 parkeringskælder på Nyrupsgade. - Der er en lille gåtur ind til Nytorv,
men det går vel.

-M

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-02-04 11:19

On Sun, 29 Feb 2004 10:58:52 +0100, "Morten Lorenzen"
<MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> wrote:

>"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse

>Q8 parkeringskælder på Nyrupsgade. - Der er en lille gåtur ind til Nytorv,
>men det går vel.

>--

Så er jeg lige ved at tro, at P-huset i Dronningens Tværgade vil
reducere spadsereturen lidt.

Samtidigt vil den medføre at man kan nyde den gode ende af Strøget.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Møller

Dato : 29-02-04 11:22

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> wrote in message
> "Peter G C" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse

> Q8 parkeringskælder på Nyrupsgade. - Der er en lille gåtur ind til Nytorv,
> men det går vel.
>
> -M

Hej Peter

har du prøvet at se på:
http://www.parkering.dk

Man kan være heldig på H.C.Andersend Boulevard, Vindebrogade og Gl. strand,
ellers som nævnt Q8 Nyrupsgade, eller Magasins parkeringshus på Bremserholm
(det vil jeg nok foretrække). i din alder skader lidt frisk luft ikke, jeg
vil nok foretrække et parkeringshus p.g.a vejret.
Har domhuset ikke egen parkeringsgård??
--
Møller

--
Møller

Fra : Møller

Dato : 29-02-04 11:30

"Møller" <eam@son.dk> wrote in message

> [...]
> (det vil jeg nok foretrække). i din alder skader lidt frisk luft ikke, jeg
> vil nok foretrække et parkeringshus p.g.a vejret.
eller:

http://www.p-henvisning.kk.dk/
--
Møller

Fra : Leonard

Dato : 29-02-04 11:33

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote:

>Kan I hjælpe mig? Jeg har et retsmøde på Nytorv, tirsdag formiddag. Hvor
>parkerer jeg?

Med fare for at blive lynchet ud af gruppen:
Ved Ørestad Station og så tage Metroen ind til Kgs. Nytorv.
Fordele er at det er gratis uden risiko for afgifter og ligger lige
ved motorvejen.
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

== Never drive faster than Your Angles can fly ==

Fra : Møller

Dato : 29-02-04 11:36

"Leonard" <dennemailerikketilspam@tdc-broadband.dk> wrote in message

> [...]
> Ved Ørestad Station og så tage Metroen ind til Kgs. Nytorv.
> Fordele er at det er gratis uden risiko for afgifter og ligger lige

Jeg var ved at foreslå:

Tåstrup og S-tog til Nørreport station.

Eller flyv til Kastrup og tag en taxa.
--
Møller

Fra : Allan Møller

Dato : 29-02-04 11:38

> Med fare for at blive lynchet ud af gruppen:
> Ved Ørestad Station og så tage Metroen ind til Kgs. Nytorv.
> Fordele er at det er gratis uden risiko for afgifter og ligger lige
> ved motorvejen.

Jeg mener ikke det er gratis at parkere ved Ørestad Station.
Heller ikke den plads på den anden side af motorvejen.

Men jeg kan tage fejl ?

Mvh. Allan

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 29-02-04 11:44

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Kan I hjælpe mig? Jeg har et retsmøde på Nytorv, tirsdag formiddag. Hvor
> parkerer jeg?
>
> /Peter

Helt klart:

http://www.aar.dk/index_parkering.html

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Peter G C

Dato : 29-02-04 12:36

> Hejsa
>
> Kan I hjælpe mig? Jeg har et retsmøde på Nytorv, tirsdag formiddag. Hvor
> parkerer jeg?

Hjælpsomheden kender ingen grænser.

Tak til jer alle

/Peter