Styling til mercedes 190E
Fra : Preben og Anette

Dato : 29-02-04 00:59

Hej

Er der nogen her der har et link til billig styling af Mercedes 190 e det må
gerne være i Tyskland ( det er vel også billigst der)
evt. erfaringer fra køb i tyskland

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : Mathias

Dato : 29-02-04 10:09

Preben og Anette wrote:
> Er der nogen her der har et link til billig styling af Mercedes 190 e

http://www.autoimport.dk/reservedele/tilbehor/

De har i hvert fald en hel del. Men det kan sikkert gøres billigere i
tyskland, eller ved en hugger.

-Mathias

Fra : Preben og Anette

Dato : 29-02-04 10:34

Hej Gørløse har ikke ret meget i styling til biler
Det jeg ledte efter var f.eks sorte baglygter, hvide sideblink og hvide
blinklygter i for spoiler og diverse.
Hver gang man søger i f.eks yahoo de så er det ebay eller andre auktioner
man får fat på

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : Mathias

Dato : 29-02-04 11:44

> Hej Gørløse har ikke ret meget i styling til biler
> Det jeg ledte efter var f.eks sorte baglygter, hvide sideblink og
> hvide blinklygter i for spoiler og diverse.

Du skal vist kigge lidt bedre efter

Her er faceliftkits til W201:
http://tinyurl.com/2evvk

Og her er de lygter du efterlyser: