Bmw modeller
Fra : Niels Plougmann

Dato : 28-02-04 06:34

Hvad er foreskellen på BMW 528iA og BMW 528i?
Niels

Fra : Lars Frandsen

Dato : 28-02-04 06:43

"Niels Plougmann" <liselotte.plougmann@villabynet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er foreskellen på BMW 528iA og BMW 528i?
> Niels

Automatgear?
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Mogens...

Dato : 29-02-04 20:00

On Sat, 28 Feb 2004 06:43:29 +0100, "Lars Frandsen" <lars@jyde.dk>
wrote:

>Automatgear?

Næh - det er modellen. Altså den ældste af den "nye" model inden
facelift...

Iøvrigt: www.autopower.se/modellguiden/default.asp

/Mogens

Fra : Jensn

Dato : 01-03-04 06:24

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Næh - det er modellen. Altså den ældste af den "nye" model inden
> facelift...
>
> Iøvrigt: www.autopower.se/modellguiden/default.asp
>

> /Mogens

Er du sikker på det Mogens ?

Brian

Fra : Mogens...

Dato : 01-03-04 06:28

On Mon, 1 Mar 2004 06:23:32 +0100, "Jensn" <m3m5@FJERNEShotmail.com>
wrote:

>Er du sikker på det Mogens ?

Et eksempel - find selv flere:
www.safetyalerts.com/rcls/nhtsa/pr98nhtsa/jun98/98v143.htm

/Mogens

Fra : Jensn

Dato : 01-03-04 07:40

> Et eksempel - find selv flere:
> www.safetyalerts.com/rcls/nhtsa/pr98nhtsa/jun98/98v143.htm
>

> /Mogens

Ja ? - i mine øjne er det stadigvæk Automatgearet som giver betegnelsen
"A" - det link du henviser
til er jo netop rettet mod automatgearversionen

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Michael Nielsen

Dato : 01-03-04 08:05

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote in message

> Næh - det er modellen. Altså den ældste af den "nye" model inden
> facelift...

Nope - 528iA = automatgear. 528i = manuelt gear.

--
Michael Nielsen

´87 Mercedes-Benz W124 260 E
www.mercefreaken.com

Fra : Hit

Dato : 03-03-04 10:51

Så vidt jeg er orienteret, så står A'et for DSC (Dynamisk Stabilitets
Control), og når bilen kan leveres både med og uden, så får biler der
har det monteret fra fabrikken "klistret" et A efter typebetegnelsen.
DSC virker helt fantastisk når det er rigtig glat, og det føles som om
bilen er 4 hjuls trukket. Det vil til enhver tid forsøge ( bid
venligst mærke i at jeg skriver forsøge) at få bilen til at bevæge sig
i den retning som forhjulene peger. Det betyder ikke at man bliver på
vejbanen, men skulle man køre af banen, og der står et træ i vejen, så
vil man ramme træet med forenden først, det gør ikke helt så ondt.
Med andre ord, træd på speederen og drej på rattet.

Niels