Alufælge til Skoda Fabia !
Fra : Torben

Dato : 27-02-04 14:07

Hej gruppe,

jeg har netop været forbi min lokale Skoda forhandler og forhørt mig om
prisen på originale alufælge til min Skoda Fabia. Pris 999.- pr stk.

Nu er mit spørgsmål så - er det muligt at købe originale Skoda fælge andre
steder end hos Skoda forhandlere ?

mvh
Torben

Fra : Mogens...

Dato : 29-02-04 21:22

On Fri, 27 Feb 2004 14:07:19 +0100, "Torben" <usenet_mail@yahoo.dk>
wrote:

> [...]
>prisen på originale alufælge til min Skoda Fabia. Pris 999.- pr stk.
>Nu er mit spørgsmål så - er det muligt at købe originale Skoda fælge andre

Der er ikke mange biler, der leveres med "originale fælge" - altså
nogle, bilfabrikken selv har udviklet og produceret. Man anvender
underleverandører til den slags, og underleverandørens fælge sælges
også "uoriginalt" hos bildelesælgere og autoudstyrforretninger.
Prøv dér...

/Mogens