Kan det virkelig passe!
Fra : Christabel & Anders

Dato : 26-02-04 17:59

Jeg har lige siddet og kigget efter en VW Golf 3 diesel, på et par brugtbil
hjemmesider. Noget der undre mig er at uanset om man finder en Golf hos en
forhandler eller hos en privat ligger de priser jeg har fundet mellem kr.
65-95.000,- og kilometerne ligger gerne over 175.000 km.
Det er jo ved at være nogle ældre modeller min. 6 år gammel, så er prisen
fair?
Med venlig hilsen

Christabel & Anders
Klik ind på: www.vesterhavsrock.dk hvor bl.a. Safri Duo, Zidida, C21 og
Robbie Williams jam kommer og spiller!

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-04 19:00

> [...]
> 65-95.000,- og kilometerne ligger gerne over 175.000 km.
> Det er jo ved at være nogle ældre modeller min. 6 år gammel, så er prisen

Har lige hentet en Golf GT Variant 1,9TDI fra 96 i tyskland, den havde gået
174.000 km.
Afgiften blev 59.400 og bilen kostede 46.000 kr. så den løb op i 110.000
incl omkostninger ifbm klargøring til syn.

Så prisen er nok deroppe omkring.

Claus Peteresen

http://vwfanatic.dk

=== Døden overhaler de hurtige ===

Fra : TGD

Dato : 26-02-04 19:51

"Christabel & Anders" <akaa(fjern_dette)@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 65-95.000,- og kilometerne ligger gerne over 175.000 km.
> Det er jo ved at være nogle ældre modeller min. 6 år gammel, så er prisen

Det er en af de enste biler jeg har hørt er "bedst" at købe fra ny af,
værditabet er lille ifht. andre biler.

Fra : Bernhard Ege

Dato : 26-02-04 20:44

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> wrote in message

> [...]
meddelelse
> brugtbil
>
> Det er en af de enste biler jeg har hørt er "bedst" at købe fra ny af,

Målt i procent eller absolutte kroner?

Jeg tror det må være % for Golf'en er så dyr at det absolutte værditab i
kr er noget større end for andre biler i samme størrelse.

Med en høj startpris kan en mindre procentvis værditab jo godt betyde et
større absolut værditab...

mvh Bernhard

Fra : TGD

Dato : 26-02-04 20:43

"Bernhard Ege" <bernhardNOSPAM@ege.cc> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Målt i procent eller absolutte kroner?

Mener det var i kroner øre, det er vist normalen de opstiller budgetter
ved... Det var i en motorsektion det stod - EB eller JP.

<KLIP>