F1 - Så skal der konkurreres ;o)
Fra : Brian Sørup

Dato : 26-02-04 00:15

Hejza

Jeg har oprettet en liga på DR's F1 manager-spil :
http://www.dr.dk/sporten/html/managerspil/default.asp

Det er en lukket liga for brugere af denne NG.
Kodeordet er : dfb

God kamp
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Brian Sørup

Dato : 26-02-04 00:36

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> skrev i en meddelelse

DOOOH !! -
Ligaen hedder : dk.fritid.bil
kodeord : dfb
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Broegger

Dato : 26-02-04 08:39

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> skrev news:c1ja9b$1hv9ae$1@ID-
149180.news.uni-berlin.de:

> Det er en lukket liga for brugere af denne NG.
*LOL* Hvordan kan den være lukket når du publicerer navn og password her i
gruppen.

Ellers kanon initiativ, jeg vil overveje at lave et hold der kan baske jer
alle

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Brian Sørup

Dato : 26-02-04 14:03

> 149180.news.uni-berlin.de:

> *LOL* Hvordan kan den være lukket når du publicerer navn og password
her i
> gruppen.

Hvordan skull gruppens brugere ellers få fat i dem - jeg gider ikke
maile dem til alle gruppens skribenter.

> Ellers kanon initiativ, jeg vil overveje at lave et hold der kan baske
jer
> alle

Taaark - du er velkommen til at prøve

--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 26-02-04 14:10

Hvordan kommer man ind i den liga?
Flemming Jacobsen

Fra : Tommy

Dato : 26-02-04 14:58

On Thu, 26 Feb 2004 14:09:38 +0100, "Thunderbird [7100]"
<praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote:

>Hvordan kommer man ind i den liga?

Et el. andet sted på siden er der mulighed for at "se dine ligaer" og
her tror jeg du kan søge efter ligaer og på søgeresultat-siden
tilmelde dig den... pyhh.. men det er så kun efter hukommelsen så kan
da godt være det ikke helt er på den måde! :)
--
Tommy - Hader DU en reklame? --> http://www.hadereklamer.dk
E-Reklamer.dk: http://makeashorterlink.com/?T26A15582

Fra : Thomas Krath

Dato : 26-02-04 22:34

> Jeg har oprettet en liga på DR's F1 manager-spil :
> http://www.dr.dk/sporten/html/managerspil/default.asp

Så er vi flyvende - du satser lidt på BMW, hva ;) Der er mange der er
flyvende på M. Schumacher, F. Alonso, BMW og Renault!

> God kamp

Lige over!

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : Tommy

Dato : 27-02-04 09:02

On Thu, 26 Feb 2004 22:33:50 +0100, "Thomas Krath"
<tkrath@SLEThotmail.com> wrote:

>Så er vi flyvende - du satser lidt på BMW, hva ;) Der er mange der er
>flyvende på M. Schumacher, F. Alonso, BMW og Renault!

Ja det er lidt noget skidt. Men hvis man vil have en chance for at
være i toppen er der ikke meget andet at gøre! :) Sidste sæson nægtede
jeg per definition at have noget med ferrari og specielt shumi at
gøre. Men halvvejs inde i sæsonen kunne jeg godt se at det ikke førte
til noget og bed i det sure æble og satte et hold som alle andre..
næsten!

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 28-02-04 02:23

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> skrev i en meddelelse

> God kamp

I har tabt på forhånd :)

-M

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-02-04 17:25

Brian Sørup wrote:
> [...]
> http://www.dr.dk/sporten/html/managerspil/default.asp
>
> Det er en lukket liga for brugere af denne NG.

Tak tak, jeg har lige sat vinderholdet op, og tilmeldt det

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-03-04 08:29

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> wrote in message
> [...]
> http://www.dr.dk/sporten/html/managerspil/default.asp
>
> Det er en lukket liga for brugere af denne NG.

Så er Racing Flats klar

Teamnavn: Racing Flats
Manager: Christian Andresen

Jenson Button
Jordan EJ14
BMW P84

Juan-Pablo Montoya
McLaren MP4-19
Renault RS24

--
mvh/rg. Christian
Her skulle der have stået

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-03-04 13:40

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message

> "Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> wrote in message

> Så er Racing Flats klar
>
> Teamnavn: Racing Flats
> Manager: Christian Andresen
>
> Jenson Button
> Jordan EJ14
> BMW P84
>
> Juan-Pablo Montoya
> McLaren MP4-19
> Renault RS24

Nu kan jeg se at BMW og Renault motoren er byttet rundt, men er det ikke
ligemeget, man får vel bare point efter hvad man totalt havde og ikke om den
kører man har der slutter bedst også brugte den motor man havde etc. ?

--
mvh/rg. Christian
Her skulle der have stået

Fra : Tommy

Dato : 01-03-04 15:01

On Mon, 1 Mar 2004 13:40:13 +0100, "Christian B. Andresen"
> [...]

>kører man har der slutter bedst også brugte den motor man havde etc. ?

Korrekt. Det er helt ligegyldigt, hvorledes du sætter de 3 ting
sammen! :)