"Sql-ledger-kompatibel" bogholder?
Fra : Steen Suder, privat

Dato : 14-03-04 20:18

Jeg anvender bogholderisystemet sql-ledger
(<http://www.sql-ledger.com/>) og det vil jeg gerne blive ved med.

Dog vil jeg gerne have en bogholder til at lave dagligdags operationer
når jeg har travlt osv.

Er der nogen, der kender til en bogholder, der er "sql-ledger-kompatibel"?
Alternativt; en bogholder, der ikke afvisende overfor systemer, der er
lavet af andre end Navision/Damgaard og alle de andre "usual suspects".

--
Steen Suder
inden du sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og

Fra : Danielle Nielsen

Dato : 15-03-04 08:41

Steen Suder, privat wrote:

> Er der nogen, der kender til en bogholder, der er
> "sql-ledger-kompatibel"? Alternativt; en bogholder, der ikke
> afvisende overfor systemer, der er lavet af andre end
> Navision/Damgaard og alle de andre "usual suspects".

Jeg kender ikke det pågældende program, men det generer mig ikke spor at det
ikke er Navision/Damgaard der har lavet det.
Hvordan skal det foregå? - er det noget man kan lave hjemmefra, eller skal
det være hos dig? - og i så fald hvor er det henne i landet??

Jeg er i hvertfald meget interesseret, hvis det kan forenes med at jeg bor i
Nordsjælland.

Med venlig hilsen
Danielle Nielsen