Billig forsikrings selskab.....
Fra : KD

Dato : 13-03-04 12:49

Jeg er netop startet som selvstændig.

Hvilke forsikrings selskab kan i anbefale til nystartet enkeltmands
firma.....

det skal være billigt....

Fra : alexbo

Dato : 13-03-04 13:48

"KD" skrev

> Hvilke forsikrings selskab kan i anbefale til nystartet enkeltmands
> firma.....

Jeg vil starte med at anbefale dig, at begynde alle henvendelser med en
overskrift, f.eks. Goddag, Hej, eller Kære NG.
Og så slutte med en underskrift.
Her er vi nærmest ligeglade, men hvis du ikke gør det her, gør du det heller
ikke andre steder.
At drive erhverv er noget helt andet end at snakke med vennerne.

Ang. forsikring er det en lille smule afhængig af hvor stor en risiko du
har, og det ved vi ingenting om.
Men spørgsmålet er om du overhovedet skal have en forsikring, jeg drev i 10
år et autoværksted uden en eneste forsikring, det var kun fordi en stor
kunde forlangte at jeg tegnede een, at jeg gjorde det.
Jeg har da også betalt langt mere i præmie end jeg har risiko for, jeg kunne
have købt en ny bil, til de to tilfælde hvor jeg har brugt forsikringen.

mvh
Alex Christensen

Fra : Allan Lund Soerensen

Dato : 13-03-04 18:33

"alexbo" <alexbo@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil starte med at anbefale dig, at begynde alle henvendelser med en
> overskrift, f.eks. Goddag, Hej, eller Kære NG.
> Og så slutte med en underskrift.

Sikke dog noget ævl, det er kun unødvendig fyld.
Læs http://www.usenet.dk/netikette/ før du begynder at irettesætte andre.

Fra : MAndersen

Dato : 13-03-04 14:02

"KD" <kd@bugtens.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er netop startet som selvstændig.
>
> Hvilke forsikrings selskab kan i anbefale til nystartet enkeltmands
> firma.....
>
> det skal være billigt....

De biligste jeg ser p.t. er Danske Forsikring, Østifterne/Nykredit.

Hvis ikke du har ancinitet at flytte fra f.eks. en privat bil, ville jeg
ringe til de selskaber du kan finde, der er for mange faktorer der gør sig
gældende, til at der kan gives et konkret svar.
Ancininitet, dækningsomfang, biltype, træk, selvrisiko, kørselsområde,
egenvægt, totalvægt og nogle gange flere.

MAndersen